دوشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 81502
منبع : خبرگزاری فارس

امام جمعه پردیسان اعلام کند که قصور در مجتمع‌ها متوجه شهرداری نیست

قم نيوز : عضو شورای شهر قم گفت: ما دلمان می‌خواهد در راستای توسعه مساجد و حسینیه‌ها کمک کنیم اما قوانین در اختیار مجموعه مدیریت شهری نیست. امیدواریم امام جمعه پردیسان در خطبه بعدی نماز جمعه تاکید کند که تقصیر متوجه شهرداری و شورای شهر نیست.
امام جمعه پردیسان اعلام کند که قصور در مجتمع‌ها متوجه شهرداری نیست
امام جمعه پردیسان اعلام کند که قصور در مجتمع‌ها متوجه شهرداری نیست
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام سیدمحمد آتش‌زر عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر قم، با بیان اینکه دولت مصوبه‌ای دارد که هرجا 200 واحد مسکونی ساخته می‌شود مدرسه هم باید ساخته شود اظهار کرد: بعد از این مصوبه همه به دنبال این رفتند که کمتر از 200 واحد بسازند و این نشان می‌دهد مصوبه غلط بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم را در استراتژی جدید ساختمان‌سازی وارد فضای 70 متری بدون امکانات کافی کرده‌ایم خاطرنشان کرد: نیاز جدی پردیسان و مجتمع‌های مسکونی است که در هر مجتمع بزرگ یک حسینیه یا مسجد باشد.

عضو شورای شهر قم به اعتراض امام جمعه پردیسان به شهرداری اشاره و با تاکید بر اینکه نوع اعتراض درست نبوده است گفت: شهرداری در این زمینه قصوری ندارد و قانون اجازه این کار را نمی‌دهد.

وی تصریح کرد: ما دلمان می‌خواهد در راستای توسعه مساجد و حسینیه‌ها کمک کنیم اما قوانین در اختیار مجموعه مدیریت شهری نیست. امیدواریم امام جمعه پردیسان در خطبه بعدی نماز جمعه تاکید کند که تقصیر متوجه شهرداری و شورای شهر نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcf0tdc.w6dyxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما