سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب : 81513
منبع : خبرگزاری فارس

قم آینده درخشانی در رزمی دارد

قم نيوز : رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم گفت: قم با توجه به استعدادهای رشد یافته از رده‌های سنی پایه یقینا آینده‌ درخشانی در رزمی دارد.
قم آینده درخشانی در رزمی دارد
قم آینده درخشانی در رزمی دارد
به گزارش قم نیوز دومین هفته از دومین دوره مسابقات لیگ انفرادی رشته رزمی کیک‌بوکسینگ با برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیات ورزش‌های رزمی استان قم در خانه ورزش‌های رزمی مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم به انجام رسید و برترین‌ها در دو رده سنی معرفی شدند.

هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم این مسابقات را به مناسبت گرامیداشت دهه ولایت و امامت در دو رده سنی نوجوانان و جوانان برگزار کرد و علی حمامی، سیدحسین حسینی، حسین احمدی، پژمان کلکو، محمدمهدی جعفربیاتی، امیرحسین نورایی، سیدیوسف میرهاشمی، ابوالفضل اسماعیلی، امیر اکبری، محمدمهدی شعبانی، مهدی ساکی، دانیال حیدریان و محمدرضا رضایی رتبه نخست پیکارهای رده نوجوانان را از آن خود کردند.

در رده‌بندی نهایی اوزان مختلف پیکارهای رده سنی جوانان نیز رتبه نخست به ترتیب نصیب امیرمحمد شعبانی، محمدمجتبی قائمی، محمدحسین اسدالهی، سیدمحمدمهدی حسینی، محمدامیر سعادتمند، فرشید قزوینه، محمدامین صفا، سیدعلیرضا اعتمادی، سجاد فیض‌الله‌زاده، مجتی کلانتر، مهدی پذیرا و محمد موسوی شد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های رزمی استان قم اظهار کرد: برگزاری نخستین دوره لیگ کیک بوکسینگ شور و هیجان خاصی در بین ورزشکاران علاقمند به این رشته ایجاد کرده و هر هفته شاهد حضور صدها نوجوان و جوان دوست‌دار این رشته در سالن برگزاری رقابت‌ها هستیم، اتفاقی که زمینه‌ساز رشد و پیشرفت رزمی در قم است و قم یقینا با تکیه بر استعدادهای رشد یافته از رده‌های پایه آینده‌ درخشانی در رزمی دارد.

علی یزدی با بیان اینکه مسابقات این لیگ در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برنامه‌ریزی شده، خاطرنشان کرد: پیکارهای دو رده سنی نونهالان و بزرگسالان هفته دوم لیگ انفرادی کیک بوکسینگ قم هفته گذشته در سالن ورزش‌های رزمی مجموعه راحله برگزار شد و ان‌شاءالله هفته سوم و پایانی این دوره از مسابقات را در مهر ماه برگزار و برترین‌های اوزان مختلف را معرفی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchxmn6.23nzzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما