سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 81522
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت ووشوی قم؛

برگزاری جشن همگانی روز جهانی ووشو در قم

قم نيوز : رئیس هیئت ووشوی استان قم از برگزاری جشن بزرگ و همگانی روز جهانی ووشو در قم خبر داد.
برگزاری جشن همگانی روز جهانی ووشو در قم
برگزاری جشن همگانی روز جهانی ووشو در قم
به گزارش قم نیوز جواد محمدزاده اظهار داشت: با تلاش هیئت ووشو و تلاشگران این رشته ورزشی، جشن بزرگ و همگانی روز جهانی ووشو در قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به ورزش و عموم مردم پنج شنبه ۷ شهریور به این جشن عمومی ورزشی دعوت هستند.

وی افزود: مراسم بزرگداشت روز جهانی ووشو از ساعت ۱۹ روز پنج شنبه در سالن شهید رضاییان قم برگزار می‌شود و خانواده رشته ووشو در این برنامه گردهم می‌آیند ضمن این که حضور در این جشن، مختص خانواده ووشو نیست بلکه پذیرای عمومی شهروندان هستیم.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: این، دومین دوره  جشنواره هنرهای رزمی  ووشو محسوب می‌شود که با نمایش ووشو کاران ساندا و تالو استان قم همراه خواهد بود و سخنرانی مسئولان  عالی رتبه کشوری و استانی همراه با قرعه کشی و اهدا جوایز نفیس  به شرکت کنندگان بخشی از این مراسم است.

محمدزاده بیان داشت: در این جشن عمومی، مراسم تجلیل از قهرمان ووشوی جوانان آسیا مهدی اکبری مقدم نیز پیش بینی شده است و این قهرمان قمی که چندی پیش مدال طلای مسابقات جوانان آسیا در برونئی را کسب کرد مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: حضور در این جشن حتی برای کسانی که با ووشو آشنایی ندارند خالی از لطف نیست و از نزدیک با نمایش ورزشکاران این رشته و زیبایی‌های رشته ووشو به ویژه در بخش آشنا می‌شوند و عصر خاطره انگیزی را در پیش خواهد داشت.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchimn6.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما