چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۴۴
کد مطلب : 81576
منبع : خبرگزاری فارس

لزوم ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در احداث گلخانه

قم نيوز : استاندار قم گفت: بهره‌برداری از 27 پروژه در بخش کشاورزی قم بااعتبار ۵۱ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۵۱ تن به‌صورت مستقیم و ۲۸۳ شغل غیرمستقیم نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان است.
لزوم ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در احداث گلخانه/بهره‌برداری از 27 پروژه در بخش کشاورزی
لزوم ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در احداث گلخانه/بهره‌برداری از 27 پروژه در بخش کشاورزی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در  مراسم افتتاح پروژه‌های کشاورزی در بخش مرکزی قم که به مناسب هفته دولت برگزار شد، توانمندی‌های استان قم در بخش کشاورزی را مورد توجه قرار داد و با اشاره به بهره‌مندی 5 درصدی روستاهای قم اظهار کرد: با این وجود شاهد هستیم که بخش کشاورزی با جدیت در حال فعالیت است.

وی یکی از الزامات در توسعه بخش کشاورزی را ایجاد پنجره واحد سرمایه‌گذاری در احداث گلخانه عنوان کرد و با اشاره تخصیص 120 میلیارد تومان تسهیلات به بخش کشاورزی در قالب 500 پرونده با پیش‌بینی اعتبار 200 میلیارد تومانی گفت: باوجود فاصله زیاد بخش کشاورزی با ظرفیت حقیقی خود اما شاهد عملکرد مثبتی در حوزه کشاورزی بوده و باوجود تشکل‌های صنفی قوی در این حوزه می‌توان به جایگاه حقیقی خود دست پیدا کند.

استاندار قم با تقدیر از امکان سازی افتتاح 27 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت گفت: این پروژه ها نشان از عملکرد مثبت این بخش دارد و بااعتبار۵۱ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۵۱ تن به‌صورت مستقیم و ۲۸۳ شغل غیرمستقیم نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان است.

وی با بیان اینکه باید در مقام عمل به رفع موانع تولید در بخش کشاورزی پرداخته و انتظارات کشاورزان و بهره‌برداران را برطرف کنیم گفت: بی‌توجهی به آن‌ها نوعی ناسپاسی به نعمت‌های الهی خواهد بود.

سرمست رسیدگی به مشکلات کشاورزان و بهره‌برداران را از وظایف  مدیران و کارکنان این بخش دانست و تصریح کرد: چنانچه کشاورزی چند دقیقه بعد از پایان ساعات اداری نیز به بخشی مراجعه کرد باید به درخواستش رسیدگی شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم رسیدگی به درخواست کشاورزان در پایان کار اداری تخلف محسوب نمی‌شود گفت: یکی از نیازهای امروز ما و انتظار ما از مدیران داشتن رفتاری مدنی بوده تا بتوانیم به جایگاه حقیقی خود در کشور و در حوزه کشاورزی دست پیدا کنیم.

سرمست خاطرنشان کرد: عملکرد استان قم در اصلاح الگوی کشت با توجه به گزارشی که ارائه‌شده 80 درصد کار به‌خوبی انجام‌شده و باید به سمت اجرای 100 درصدی آن پیش برویم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3n97.ak9qu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما