يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 81661
منبع : خبرگزاری فارس

2 مدال سهم کشتی‌گیران قم از رقابت پیشکسوتان ایران

قم نيوز : کشتی‌گیران پیشکسوت استان قم از دو رشته آزاد و فرنگی پیکارهای کشتی قهرمانی پیشکسوتان کشور موفق به کسب دو نشان ارزشمند طلا و برنز شدند.
2 مدال سهم کشتی‌گیران قم از رقابت پیشکسوتان ایران
2 مدال سهم کشتی‌گیران قم از رقابت پیشکسوتان ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که مسابقات کشتی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در هر دو رشته آزاد و فرنگی برای کشتی قم مدالی به همراه نداشت، اما همزمان با این پیکارها در رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی پیشکسوتان ایران دو مدال نصیب تیم اعزامی قم شد.

طبق برنامه‌ریی فدراسیون کشتی، رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور با عنوان جام غدیر در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و کشتی‌گیران شرکت کننده در پنج گروه سنی با یکدیگر رقابت کردند که سرانجام دو مدال طلا و برنز به تیم کشتی پیشکسوتان قم اختصاص یافت.

کشتی‌گیران حاضر در رقابت‌های گروه دوم کشتی آزاد این دوره برای کسب رتبه‌های برتر و نشان‌های طلا، نقره و برنز اوزان 62، 70، 78، 88، 100 و 130 کیلوگرم با یکدیگر سرشاخ شدند که سرانجام در وزن 78 کیلوگرم حسین الله‌مرادی از تیم هیأت‌ کشتی قم به مقام سوم و نشان برنز دست پیدا کرد.

در وزن 78 کیلوگرم این پیکارها تهران و گیلان دیدار فینال را برگزار کردند، که سرانجام داود قلی‌پور از تهران برابر محمدرضا احسنی از گیلان به برتری رسید و قهرمان شد، نماینده گیلان در جایگاه دوم ایستاد و حسین الله‌مرادی از قم به همراه محسن خدابنده از البرز مقام سوم مشترک و نشان برنز را به دست آوردند.

سپس نوبت به برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی پیشکسوتان قهرمانی کشور رسید، مسابقاتی که همانند کشتی آزاد در پنج گروه سنی برنامه‌ریزی شده بود و در گروه اول آن که مسابقات در اوزان 62، 70، 78، 88، 100 و 130 کیلوگرم به انجام رسید، حسین خدابنده‌لو از قم روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

در این وزن نمایندگان قم و اصفهان با شکست تمامی حریفان خود مجوز حضور در فینال را به دست آوردن دو این حسین خدابنده‌لو از قم با غلبه بر محسن امین‌الرعایایی نماینده اصفهان قهرمان شد، ضمن اینکه محمد مرادی از تیم هیأت‌ کشتی کرمانشاه به همراه امیر اولیاء از تهران مشترکا نشان برنز این وزن را کسب کردند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb80bw.rhb80piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما