يکشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 81665
منبع : خبرگزاری فارس

قم روی سکوی سوم هندبال دختران ایران

قم نيوز : تیم دختران هیأت‌ هندبال استان قم با کسب مقام سوم به کار خود در پیکارهای هندبال دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران پایان داد.
قم روی سکوی سوم هندبال دختران ایران
قم روی سکوی سوم هندبال دختران ایران
به گزارش قم نیوز در شرایطی که بیش از هفتصد ورزشکار در ترکیب تیم‌های مختلف ورزشی به نمایندگی از استان قم زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی این استان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور اعزام شده‌اند، هندبالیست‌های دختر یکی از تیم‌های مقام‌آور این دوره از مسابقات لقب گرفتند.

هندبال در بخش بانوان در یک دهه اخیر همواره یکی از رشته‌های موفق و شاخص ورزش استان قم بوده، رشته‌ای که از رده‌های سنی پایه تا رده بزرگسالان برای هندبال قم افتخار کسب کرده و دختران مستعد این رشته ورزشی علاوه بر قهرمانی نوجوانان ایران، قهرمانی لیگ‌های دسته اول و دوم باشگاه‌های کشور و صعود به لیگ برتر را برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

پیشرفت‌های این رشته ورزشی در بخش بانوان، توسط دختران مستعد هندبال قم زیر نظر یکی از بهترین مربیان حال حاضر هندبال قم و کشور یعنی زهرا احمدی‌نیا تا تیم‌های ملی دختران نوجوان و جوان و تیم ملی بزرگسالان اعزامی به رقابت‌های بین‌المللی، آسیایی و انتخابی جام جهانی نیز استمرار داشت.

در ادامه موفقیت‌های هندبال دختران قم، تیم اعزامی به دومین دوره بازی‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور توانست در جدال با تیم‌های مطرح و مدعی این رشته از استان‌های مختلف سکوی سوم را به ارمغان آورده و یکی از تیم‌های موفق ورزش قم در این دوره از المپیاد لقب بگیرد.

این در شرایطی است که رقابت‌های هندبال دختران دومین دوره بازی‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران به میزبانی یزد به انجام رسید و شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم دختران هیأت‌ هندبال استان قم با کسب نتایج موفق تا مرحله نیمه نهایی بالا آمدند اما یک شکست در این مرحله آنها را به مسابقه رده‌بندی فرستاد.

تیم دختران هیأت‌ هندبال قم در دیدار رده‌بندی برابر خراسان‌رضوی صف‌آرایی کرد و با کسب برتری ۲۸ بر 10 مقابل این تیم به مقام سوم بازی‌ها دست یافت و نشان برنز این رقابت‌ها را از آن خود کرد، ضمن اینکه در فینال تیم اصفهان با نتیجه ۷۲ بر 56 فارس را برد و روی سکوی قهرمانی جای گرفت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcftvdc.w6dyvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما