پنجشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 81801
منبع : خبرگزاری ايرنا

تعیین تکلیف ریاست هیات موجب بهبود عملکرد دوچرخه سواری قم می‌شود

قم نيوز : دبیر هیات دوچرخه‌سواری قم،‌ عملکرد تیم استان در المپیاداستعدادهای‌برتر را رضایت‌بخش دانست و گفت: تعیین تکلیف ریاست این هیات تاثیر مستقیم در بهبود عملکرد دوچرخه سواران استان در رقابت های مختلف دارد.
تعیین تکلیف ریاست هیات موجب بهبود عملکرد دوچرخه سواری قم می‌شود
تعیین تکلیف ریاست هیات موجب بهبود عملکرد دوچرخه سواری قم می‌شود
به گزارش قم نیوز جواد عابدینی روز پنجشنبه با اشاره به کسب یک مدال طلا، ‌یک مدال نقره و همچنین کسب عنوان هفتم تیمی در مسابقات استعدادهای برتر دوچرخه سواری افزود: در صورتی که وضعیت ریاست این هیات پیش از این مسابقات تعیین تکلیف می شود،‌ به طور قطع نتایج تیم دوچرخه سواری استان بهبود می یافت.

وی ادامه داد: چند ماه است که هیات دوچرخه سواری قم با سرپرست اداره می شود که این موضوع برنامه های هیات را مختل کرده است.

وی ادامه داد: با وجود تلاش سرپرست و مجموعه مدیریتی هیات برای مختل نشدن فعالیت های این هیات ولی اداره چند ماهه هیات با سرپرستی و در نتیجه تاخیر در برگزاری مسابقات لیگ دوچرخه سواری استان موجب شده تا ورزشکاران استان با آمادگی کامل در این المپیاد شرکت نکنند.

عابدینی ،‌ با بیان اینکه هیات دوچرخه سواری استان در سال های اخیر برنامه ریزی گسترده برای توسعه زیرساخت ها و گسترش ورزش دوچرخه سواری در قم انجام داده است،‌ افزود: این سرمایه گذاری موجب کسب عنوان نائب قهرمانی ماده کوهستان در سال های ۹۵ و ۹۶ و همچنین کسب عنوان قهرمانی در سال ۹۷ در این ماده شده است.

وی ادامه داد: قم از جمله نخستین استان های کشور است که اقدام به برگزاری لیگ دوچرخه سواری استانی کرده که برگزاری این لیگ در سال جاری به دلیل مشخص نبودن ریاست هیات با تاخیر مواجه شده است.

مسابقات استعدادهای برتر دوچرخه سواری کشور در چهار ماده کوهستان،‌ ۲۰۰ متر ، بی ام ایکس و تایم تریل با حضور بیش از ۱۲۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور به میزبانی تبریز برگزار شد که حمید خوش آبی از قم به نشان طلا ماده کوهستان و نقره ۲۰۰ متر رسید.

این مسابقات از یکم تا سوم شهریور در بخش پسران و چهارم تا ششم شهریور در بخش دختران برگزار شده است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchz6n6.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما