يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : 8181

جلوی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار را بگیرید

قم نيوز : قم نیوز: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور پیامی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان مظلوم میانمار را محکوم کرد و از مجامع بین‌المللی خواست تا جلوی این جنایت را بگیرد.
جلوی کشتار بی‌رحمانه مسلمانان میانمار را بگیرید

به گزارش قم نیوز، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به شرح ذیل است:

بی تردید هدف از این کشتارها، نسل کشی و از میان بردن نام اسلام از میانمار است؛ چه آنکه امروزه آوازه اسلام کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته و امواج خروشان بیداری اسلامی، صحنه خاورمیانه و شمال آفریقا را دگرگون ساخته است؛ از این رو قدرت های استکباری می کوشند با تحریم عناصر تندروی کشورها، به سرکوب و نابودی مسلمانان بپردازند.

به راستی در دنیایی که فریاد حقوق بشر و آزادی بیان، گوش ها را کر کرده این گونه نسل کشی و مبارزه با آزادی دینی چه توجیهی دارد؟! گناه مسلمانانی که می خواهند صرفا به اعمال دینی خود بپردازند و از کمترین حد آزادی برخودار باشند، چیست؟ و نیز آیا وقت آن نیست که مجامع بین المللی و در راس آن شورای امنیت سازمان ملل متحد با این حوادث اسفناک مقابله کنند؟!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن کشتار فجیح مسلمانان مظلوم در کشور میانمار و ابراز همدردی با خانواده های داغدار آنان، از مجامع بین الملل می خواهد که با تدابیر لازم از وقوع چنین حوادث هولناک و تاسف بار جلوگیری به عمل آورند.

انتهای پیام/۱۰۵

https://qomnews.ir/vdcj.oeofuqevvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما