شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 82036
منبع : خبرگزاری فارس

هندبالیست‌های قم در اردوی مسابقات آسیایی 2019

قم نيوز : هندبالیست‌های استان قم از سوی کادر فنی با هدف حضور در رقابت‌های 2019 قهرمانی آسیا به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند.
هندبالیست‌های قم در اردوی مسابقات آسیایی 2019
هندبالیست‌های قم در اردوی مسابقات آسیایی 2019
به گزارش قم نیوز بعد از دعوت یکی از نخبه‌های هندبال استان قم به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران، با اعلام اسامی تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان نام دو تن از استعدادهای قمی این رده سنی در لیست نفرات مد نظر کادر فنی این تیم قرار گرفت.

بازیکنان نخبه و شاخص استان‌های مختلف توسط کادر فنی در دو گروه به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و در نخستین گروه هندبالیست‌های دعوت شده به اردوی ملی نوجوانان پسر، نام دو تن از بازیکنان آینده‌دار هندبال قم به نام‌های نیما باقری و مجتبی طالبی نیز به چشم می‌خورد.

این در حالی است که دومین مرحله اردوی تیم ملی نوجوانان با حضور گروه نخست از امروز آغاز می‌شود و هندبالیست‌های ملی‌پوش به مدت سه روز به میزبانی هیات هندبال استان همدان در شهرستان جزین تمرینات خود را برگزار می‌کنند تا تیم ملی با تمام توان در پیکارهای آسیایی به میدان برود.

بازیکنانی از استان‌های یزد، کرمانشاه، فارس، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، مازندران، ایلام، کردستان، قم، لرستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، اصفهان، خوزستان، همدان، آذربایجان غربی و مرکزی

سرمربیگری تیم ملی هندبال نوجوانان ایران بر عهده غلامعلی اکبرآبادی از مرکزی است و همشهری وی ایرج رضایی مدیر فنی تیم ملی محسوب می‌شود، ضمن اینکه رسول کشانی از اصفهان، حسن رنج‌کار از آذربایجان شرقی و محمود متین از فارس مربیان این تیم به شمار می‌روند.

در بین 30 بازیکنی که از استان‌های مختلف توسط کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال پسران جوان ایران دعوت شده‌اند، نیما باقری و مجتبی طالبی دو تن از نخبه‌ها و استعدادهای هندبال قم هستند که با انگیزه نشان دادن قابلیت‌های فنی و تکنیکی خود برای گرفتن سهمیه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا به اردو رفته‌اند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdciquav.t1arp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما