قم نيوز : قم نیوز: نخستین جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم با حضور رییس مجمع این باشگاه برگزار و درباره موفقیت صبای قم در لیگ‌های برتر و قهرمان آسیا بحث و تبادل نظر شد.
بررسی راهکارهای موفقیت صبای قم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش قم نیوز، نخستین جلسه هیئت مدیره صبا یکشنبه شب با حضور کرم‌رضا پیریایی استاندار جدید قم و رییس جدید مجمع باشگاه صبای قم و تمام اعضای هیئت مدیره این باشگاه برگزار شد.

این در حالی است که پیش از این حجت‌الاسلام موسی‌پور استاندار سابق قم رییس مجمع باشگاه صبا بود و با حضور کرم‌رضا پیریایی به عنوان استاندار جدید قم، این مسوولیت به وی محول شده است تا پیریایی که خود از فوتبالیست‌های قدیمی و از مدیران علاقمند به این رشته ورزشی محسوب می‌شود، از این به بعد پیگیر امور باشگاه صبای قم باشد.

جلسه هیئت مدیره باشگاه صبای قم با حضور کرم‌رضا پیریایی رییس مجمع باشگاه، رضا دهناد رییس هیئت مدیره، عباس جهان‌بینی دبیر هیئت مدیره، حجت‌الاسلام انصاری و حقیقی‌مقدم به عنوان اعضای هیئت مدیره و محسن رمضان‌بیگی مدیر عامل باشگاه صبا برگزار شد.

میزبان این جلسه دفتر استاندار قم بود که طرفین راهکارهای حضور موفق تیم فوتبال صبای قم در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و همچنین مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را بررسی کردند.

یکی از نکات جالب توجه این جلسه که نخستین‌بار در حضور استاندار جدید قم برگزار می‌شد، تاکید کرم‌رضا پیریایی بر حمایت جدی و همه جانبه از تیم فوتبال صبا به عنوان نماد ورزش قم بود که اعضای هیئت مدیره از این مهم به وجد آمدند.

پیریایی که پیش از این در مسوولیت استاندار همدان، رییس هیئت مدیره باشگاه پاس همدان نیز بوده و با توجه به اینکه در فوتبال نیز به بازی پرداخته است،‌ در این جلسه نشان داد که به خوبی نسبت به مسائل روز فوتبال کشور آگاهی کامل دارد و با جدیت پیگیر مسائل مربوط به باشگاه صبای قم است.

با توجه به اینکه صبای قم در یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به کسب مقام چهارم شد و جواز حضور در لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را کسب کرد و همچنین با در نظر گرفتن حساسیت‌های رقابت‌های این فصل که ۵ تیم آن خطر سقوط به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان را احساس می‌کنند، استاندار و رئیس مجمع باشگاه صبای به شدت بر حمایت همه جانبه از تیم فوتبال صبای قم تاکید کرد.

پیریایی موفقیت صبای قم در گام نخست از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را نشان از توان و قدرت بالای نماینده فوتبال قم عنوان کرد و این تیم را امسال یکی از مدعیان رقابت‌های جام خلیج فارس عنوان کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdci.uavct1arybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما