دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب : 82235
منبع : خبرگزاری تسنیم

قیمت کالاهای اساسی در قم روند کاهشی دارد

قم نيوز : معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با بیان اینکه ۵۸ قلم کالای اساسی بالای ده درصد نوسان داشته که همگی کاهشی بوده است، گفت: این کالاها نسبت به نیمه اول شهریورماه کاهش قیمت داشته است.
قیمت کالاهای اساسی در قم روند کاهشی دارد
قیمت کالاهای اساسی در قم روند کاهشی دارد
به گزارش قم نیوز احمدرضا سمیعی نسب ظهر امروز در جلسه کارگروه تنظیم بازار که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار و پاییزه اظهار داشت: نظارت خوبی از روز نخست نمایشگاه صورت گرفت، البته برخی تخلفات بود که با این موارد برخورد شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در ارتباط با انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان و استان گفت: سی و یکم شهریورماه انتخابات برگزار و  5 نفر به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره و یک نفر هم به‌عنوان ناظر انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه 58  قلم کالا بالای ده درصد نوسان داشته که همگی کاهشی بوده است، افزود: سیب‌زمینی، رب گوجه فرهنگی و موز ازجمله کالاهایی بودند که نسبت به نیمه اول شهریورماه کاهش قیمت داشته است.

سمیعی نسب با ارائه گزارش 6 ماهه تعداد بازرسی و نظارت بر بازار استان گفت: جمعاً 8 هزار و 286 مورد بازرسی انجام‌شده است که در مقایسه با 6 ماهه سال گذشته تعداد بازرسی‌ها بیش از 30 درصد افزایش یافته است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ابراز کرد: در شهریورماه امسال 4 هزار و صد مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی 342 میلیارد ریال تشکیل‌شده است که در مقایسه با شهریور سال گذشته 32.6 درصد تخلفات مکشوفه افزایش داشته است.

در ادامه جلسه ابوالفضل جمالی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم در مورد تأمین لاستیک کامیون‌های حمل‌ونقل کننده بار اربعین حسینی اظهار داشت: هیچ تخصیص لاستیکی برای موکب‌ها داده نشده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcji8eo.uqe8tzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما