سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۰
کد مطلب : 82269
منبع : خبرگزاری فارس

وجود 370 رسانه مجوزدار در استان قم

قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: ظرفیت خوب رسانه ای در استان قم داریم و 200 خبرنگار در این استان فعال هستند و 370 رسانه مکتوب و برخط در قم مجوز دارند.
وجود 370 رسانه مجوزدار در استان قم
وجود 370 رسانه مجوزدار در استان قم
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وظیفه روابط عمومی‌های ادارات استان قم اظهار کرد: باید اخبار این روابط عمومی‌ها به دست رسانه‌ها برسد تا مردم از اخبار مطلع شوند.

وی ادامه داد: ظرفیت خوب رسانه ای در استان قم داریم و 200 خبرنگار در این استان فعال هستند و 370 رسانه مکتوب و برخط در قم مجوز دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: تریبون‌های مختلف در استان عرصه خوبی برای انتقال اخبار به مخاطبین هستند، باید پل رسانه ای بین مردم و روابط عمومی‌ها تقویت شود.

حسینی کاشانی تهیه بسته خبری توسط روابط عمومی‌ها را ضروری دانست و تصریح کرد: باید این بسته خبری با هدف اطلاع رسانی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای جامعه هدف به صورت هفتگی تهیه شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مدیران دستگاه‌های اجرایی و روابط عمومی‌ها در استان قم برای تثبیت جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgyx97.ak9x34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما