پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 82331
منبع : خبرگزاری فارس

برگزاری بیش از 280 مراسم فرهنگی در گلزار شهدای بهشت معصومه

قم نيوز : مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم از برگزاری بیش از 280 مراسم فرهنگی در گلزار شهدای بهشت معصومه خبر داد.
برگزاری بیش از 280 مراسم فرهنگی در گلزار شهدای بهشت معصومه
برگزاری بیش از 280 مراسم فرهنگی در گلزار شهدای بهشت معصومه
به گزارش قم نیوز عبدالحمید وکیلی پیش از ظهر امروز در مراسم غبارروبی گلزار شهدای آرامستان بهشت معصومه که با حضور شهردار و مدیرانشهری در این آرامستان برگزار شد، با بیان اینکه 396 شهید مدافع حرم مطهر حضرت زینب(س) در گلزار شهدای این آرامستان مدفون شده‌اند اظهار کرد: این شهدا از کشورهای ایران، افغانستان، پاکستان و بحرین در گلزار شهدا مدفون هستند و پنج شهید گمنام دفاع مقدس و 21 شهید انقلاب هم در این گلزار شهدا دفن شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در آرامستان بهشت معصومه تصریح کرد: اقدامات در این آرامستان با محوریت گلزار شهدا و با حضور خانواده‌های شهدای مدفون در این گلزار برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم یکی از اقدامات ویژه این سازمان را راه‌اندازی نرم افزار «عزم زیارت» عنوان کرد و افزود: این نرم‌افزار در دو قالب آندروید و تحت وب آماده‌سازی شده و مخاطبان می‌توانند از هرنقطه در دنیا گلزار شهدا را به طور مستقیم مشاهده کنند.

وی همچنین ارائه اطلاعات و مطالب تخصصی در خصوص شهدا در قالب این نرم‌افزار را یادآور شد و گفت: در سال حدود 280 مراسم در این گلزار شهدا برگزار می‌شود که سپاه امام علی‌بن ابیطالب(ع)، حوزه‌های علمیه، موسسات و نهادهای مختلف در برگزاری این مراسمات همکاری دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgqw97.ak9xw4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما