جمعه ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۹
کد مطلب : 82335
منبع : خبرگزاری فارس

افزایش 10 هزار نفری تعداد دانش آموزان در استان قم

قم نيوز : معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قم گفت: با وجود افزایش 10 هزار تعداد دانش آموزان استان، تراکم دانش آموزی در کلاس‌های مدارس قم را حفظ کردیم تا در حق دانش آموزان اجحاف نشود.
افزایش 10 هزار نفری تعداد دانش آموزان در استان قم
افزایش 10 هزار نفری تعداد دانش آموزان در استان قم
به گزارش قم نیوز علی محمدی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن این سند، اقدامات لازم در استان قم صورت گرفت و جلسات 6 ساعته آموزشی را برای مدیران واحدهای آموزشی برگزار کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به برنامه سالیانه آموزش و پرورش قم براساس 6 ساحت تعلیم و تربیت برنامه تحول بنیادین، برنامه ای به آموزش و پرورش مناطق ابلاغ کردیم، نواحی و مناطق آموزش و پرورش قم نیز برنامه ای را با توجه سند تحول بنیادین تدوین و به مدارس ابلاغ کردند تا این برنامه در مدارس اجرا شود.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قم افزود: استان قم جزو استانی‌هایی است که برنامه سالیانه براساس سند تحول بنیادین تدوین کرده است.

محمدی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزش خدمت در استان قم اظهار کرد: دوره 178 ساعته برای مدیران واحدهای آموزشی استان را در فصل تابستان برگزار کردیم، همچنین دوره آموزشی 120 ساعته برای نیروهای سرباز معلم استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: برای نیروهای جدید آموزش و پرورش در استان قم، به محض ورود، دوره‌ها و کارگاه‌هایی را برگزار کردیم تا این نیروها با اطلاعات به سر کلاس بروند، هیچ کلاسی بدون معلم در سال جاری در استان قم نداشتیم.

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش‌وپرورش استان قم افزود: 700 نفر ورودی جدید به این اداره کل در سال جاری داشتیم، اما به همین میزان نیرو از آمورش و پرورش خارج شد، با استفاده از نیروهای حق التدریس ابتدایی، برون سپاری هنرستان‌ها و 30 ساعته شدن موظف تدریسی برخی از معلمان مانع از این شدیم که کلاسی در استان قم بدون معلم باشد.

محمدی با اشاره به تراکم دانش آموزی در کلاس‌های مدارس استان قم اظهار کرد: با وجود افزایش 10 هزار تعداد دانش آموزان استان، تراکم دانش آموزی در کلاس‌های مدارس قم را حفظ کردیم تا در حق دانش آموزان اجحاف نشود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای نقل و انتقال نیروهای آموزش و پرورش استان قم در داخل و خارج استان، تلاش کردیم که رضایتمندی نیروها را به دست بیاوریم و این اتفاق رخ داد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcamena.49nue15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما