دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82416
منبع : خبرگزاری فارس

پایان اردوی تیم ملی در قم / کبدی‌کار قم در مسابقات جهانی 2019

قم نيوز : رئیس هیأت‌ کبدی استان قم از پایان اردوی آماده‌سازی تیم ملی در قم و اعزام کبدی‌کار قمی به پیکارهای 2019 قهرمانی جوانان جهان در جزیره کیش خبر داد.
پایان اردوی تیم ملی در قم / کبدی‌کار قم در مسابقات جهانی 2019
پایان اردوی تیم ملی در قم / کبدی‌کار قم در مسابقات جهانی 2019
به گزارش قم نیوز مسلم رشیدی اظهار کرد: علی‌اصغر وفایی کبدی‌کار اهل شهر جعفریه قم از نخستین مراحل آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران در اردوها و برنامه‌های تمرینی این تیم حضور داشته و هم اکنون یکی از نفرات مد نظر کادر فنی برای همراهی این تیم در پیکارهای جهانی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: تیم ملی کبدی جوانان حدود یک ماه دیگر در مسابقات قهرمانی جهان باید به مصاف حریفان خود برود، به همین منظور یکی از مراحل تمرینات و روند آماده‌سازی این تیم را میزبانی کردیم و امیدواریم تیم ملی در رقابت با دیگر تیم‌های مدعی حاضر در این دوره بهترین عملکرد را ارائه کند.

رئیس هیأت‌ کبدی استان قم افزود: تیم ملی کبدی جوانان در مدت زمان حضور در شهر مقدس قم، تمرینات خود را در خانه کبدی مجموعه ورزشی راحله قم انجام داد و در برنامه‌های متعددی که برای این تیم در نظر گرفته شده بود، اعضای تیم با حضور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) به زیارت بارگاه بانوی کرامت نیز پرداخته و با تولیت این آستان نیز دیدار کردند و سپس میهمان سفره پر برکت حرم مطهر شدند.

وی به حضور مسوولان قم در اردوی تیم ملی اشاره و بیان کرد: مدیر کل امور اجتماعی استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم به همراه رئیس فدراسیون کبدی از اردوی آماده‌سازی تیم ملی کبدی جوانان ایران در قم بازدید کردند تا این تیم با روحیه‌ای مضاعف در مسابقات جهانی حاضر شود.

رشیدی در پایان اظهار کرد: تیم ملی کبدی جوانان ایران با پایان اردوهای آماده سازی خود، آبان‌ماه امسال در رقابت‌های 2019 قهرمانی جهان به میدان می‌رود، در حالی که کشورمان میزبانی این پیکارها را بر عهده گرفته و مسابقات با حضور تیم‌های مطرح جهان در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcaiyna.49nu615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما