سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 82450
منبع : خبرگزاری فارس

روحیه شجاعت و ایثارگری بین آتش‌نشانان تقویت شود

قم نيوز : شهردار قم گفت: باید روی تقویت روحیه شجاعت و ایثارگری بین آتش نشانان بیشتر کار شود که هم اکنون هم آتش‌نشانان در این زمینه زبان‌زد هستند.
روحیه شجاعت و ایثارگری بین آتش‌نشانان تقویت شود
روحیه شجاعت و ایثارگری بین آتش‌نشانان تقویت شود
به گزارش قم نیوز سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در مراسم رونمایی از نربان 40 متری امداد و نجات و اطفای حریق آتش‌نشانی قم و تقدیر از آتش‌نشانان که در ایستگاه 21 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات آتش نشانانی که با صداقت، استقامت و شجاعت برای حفظ جان و امنیت مردم تلاش می کنند اظهار کرد: امروز از نظر استاندارد آتش نشانی قم در سطح استاندارد قرار دارد البته این به معنی آن نیست که همه مشکلات برطرف شده است.

وی با اشاره به همت و تلاش ویژه آتش‌نشانان قمی اضافه کرد: قبل از تمسک به تجهیزات و امکانات برای خدمت به مردم تمسک ما باید به خدا باشد.

شهردار قم با اشاره به ایام اسارت خاندان عصمت و طهارت گفت: زینب کبری هیچ اسلحه ای در مجلس یزید نداشت اما شجاعت و حقانیت داشت و با همین سلاح مجلس یزید به خاک کشیده شد.

وی با تاکید بر اینکه در یمن هم عربستان با اینهمه تجهیزات به زانو درآمده است افزود: در دفاع مقدس هم رزمندگان ما ابهت ٣٧ کشوری که مستقیما با نظام اسلامی درگیر بودند از هم پاشیدند.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه روح شجاعت، پایداری و از خو گذشتگی از همه امکانات فراتر است و آتش نشانانی می‌خواهیم که متمسک به همین سلاح‌ها باشند تصریح کرد: تئوری‌های مختلفی در خصوص گزاره‌های یک کشور وجود دارد؛ ترتیب امنیت، اقتصاد و دموکراسی یک تفکر است و ترتیب دموکراسی، اقتصاد و بعد امنیت تفکر دیگری است اما باید دانست کشوری که امنیت ندارد دموکراسی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه امنیت برای ما در وهله اول مهم است و بعد اقتصاد و بعد دموکراسی است گفت: برخی تلاش دارند آزادی بیان را در راس بگذارند تا بستر از هم پاشیدن نظام را فراهم کنند.

شهردار قم با اذعان به اینکه تجهیزات و امکانات با حضور آتش نشان شجاع اهمیت پیدا می کند افزود: باید روی تقویت روحیه شجاعت و ایثارگری بین آتش نشانان بیشتر کار شود که هم اکنون هم آتش‌نشانان در این زمینه زبان‌زد هستند.

وی بیان کرد: در شرایط تحریم ابهت کشور همه را مغبون کرده است و امروز با عنایت خدا به این جایگاه رسیدیم و دنیای غرب هنوز آن را درک نکرده و فکر می کند با تجهیزات می توان موفق شد.

سقائیان‌نژاد با اشاره به امکانات گسترده‌ای که در سال‌های اخیر برای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم تامین شده است افزود: برخی کلانشهرها همین یک نردبان را هم ندارند و با قیمت فعلی تهیه این تجهیزات برایشان میسر نیست و باید قدر این امکانات دانسته شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciu5av.t1arw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما