يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب : 82609
منبع : خبرگزاری فارس

اهمیت برندسازی برای توسعه اشتغال روستایی در قم

قم نيوز : مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قم گفت: بحث برندسازی، کلونی سازی و توسعه بازار برای توسعه روستایی دارای اهمیت زیادی است، همچنین نیازمند آموزش در این بخش‌ها به روستاییان هستیم.
اهمیت برندسازی برای توسعه اشتغال روستایی در قم
اهمیت برندسازی برای توسعه اشتغال روستایی در قم
به گزارش قم نیوز سجاد چهرگانی در جلسه کارگروه زیربنایی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به انجام مطالعات در بخش روستایی استان قم اظهار کرد: در گذشته مطالعات خوبی در زمینه توسعه روستایی در استان صورت گرفته بود و این مطالعات باید با هم دیگر تجمیع شوند.

وی ادامه داد: اشتغال با استفاده از ظرفیت سرمایه انسانی مهم ترین نوع اشتغال است و سرمایه انسانی پایه اساسی هر توسعه ای است، جذب کارآفرینان خارج شده از مناطق روستایی به این مناطق، یک هنر است، همچنین نوآوری و ابداع دارای جایگاه خاصی در زمینه اشتغال و توسعه مناطق روستایی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قم افزود: بحث برندسازی، کلونی سازی و توسعه بازار برای توسعه روستایی دارای اهمیت زیادی است، همچنین نیازمند آموزش در این بخش‌ها به روستاییان هستیم.

عباس پورمیدانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم در ادامه این جلسه گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه تهران برای انجام مطالعات در زمینه توسعه اشتغال روستایی در استان خوب بود، اما امکان ظرفیت از دانشگاه‌های قم در این زمینه وجود داشت.

وی ادامه داد: مطالعاتی توسط نهادهای مختلف در استان قم در زمینه فرصت‌های شغل در روستاها صورت گرفته است، نباید مطالعات ملی در این خصوص هم پوشانی با مطالعات استانی داشته باشند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceop8v.jh8w7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما