شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب : 8283
شهردار منطقه 8 قم خبرداد:

بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان تا یک ماه آینده

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه هشت قم گفت: ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
بهره‌برداری از ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان تا یک ماه آینده
به گزارش قم نیوز، موسی حاتمی با اشاره به تفکیک مناطق شهری قم به منظور ارتقای کمی و کیفی خدمات از اردیبهشت‌ماه سال گذشته اظهار کرد: در همین راستا شهرک پردیسان به عنوان منطقه هشت شهری قم شناسایی و شهرداری آن از حدود یک سال پیش تشکیل شد.

وی افزود: پس از تشکیل شهرداری پردیسان، جلسات مختلفی با حضور مردم این شهرک برگزار و نیازهای مختلف این منطقه بررسی شد.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه سامان‌دهی ورودی شهرک پردیسان جزو نخستین اقدامات شهرداری این منطقه بوده است گفت: در این طرح بیش از ۱۰ هزار متر مربع از ورودی پردیسان اصلاح و دارای فرم شهری شده و چمن کاری‌های لازم نیز انجام شد.

وی از اجرای طرح جدول‌گذاری و تأمین کامل روشنایی ورودی اصلی پردیسان طی سال جاری خبر داد و ابراز کرد: پیگیری‌های لازم در این خصوص صورت گرفته و امیدواریم عملیات اجرایی آن نیز به زودی آغاز شود.

حاتمی ادامه داد: از دیگر نیازهای شهرک پردیسان، بوستان‌های محلی هستند به همین دلیل و در راستای افزایش فضاهای عمومی و شهری، تاکنون شش پارک از این نوع ایجاد و تحویل ساکنان شده است.

شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه بوستان غدیر نیز مورد استفاده گسترده ساکنان شهرک پردیسان قرار دارد، گفت: به همین منظور طرح تأمین کامل روشنایی این پارک نیز در دستور کار قرار گرفت و اقدامات لازم انجام شد.

وی از اختصاص بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به منظور تأمین مبلمان و تجهیزات بوستان‌های پردیسان خبر داد و بیان داشت: "پارک شهر" پردیسان نیز در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه بوستان "ژاله" مراحل نهایی تکمیل را می‌گذارند و به زودی در اختیار اهالی پردیسان قرار می‌گیرد.

حاتمی افزود: در بحث خدمات شهری و ایمنی نیز ایستگاه آتش‌نشانی پردیسان در حال ساخت بوده و تاکنون ۹۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است به طوری که امیدواریم طی یک ماه آینده این ایستگاه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.4q4a2bqi1la82.html
نام شما
آدرس ايميل شما