دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : 82917
منبع : خبرگزاری فارس

کمیته هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود

قم نيوز : مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم خواستار فعال سازی کمیته هماهنگی و همسویی سازمان‌های بیمه گر استان با دانشگاه علوم پزشکی در راستای رفع موانع و چالش‌های مرتبط و بهبود و اصلاح فرایندهای بیمه‌ای و درمانی شد.
کمیته هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود
کمیته هماهنگی سازمان‌های بیمه‌گر و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود
به گزارش قم نیوز داود علیمحمدی در دیدار با دکتر محمدرضا قدیر سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قم اظهار کرد: بخش درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در هر استان ظرفیت موثری در تولید درمان و نظام سلامت جامعه است.

وی در ادامه به اشاره به اینکه مدیریت درمان تامین اجتماعی به عنوان سازمان بیمه گر و بر اساس قانون الزام از طریق چهار مرکز درمانی ملکی نیز به بیمه شدگان خدمت درمانی ارائه می‌کند گفت: تنها بیمارستان 120 تختخوابی تامین اجتماعی در استان قم در ایام خاص و ویژه از جمله زمان حضور زائرین به شهر کریمه اهل بیت از جمله نیمه شعبان، اربعین، تعطیلات نوروزی و... با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به مردم و زائرین خدمت درمانی ارائه می‌کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان قم ضمن تاکید بر توسعه تعاملات برای خدمت رسانی مطلوب به مردم گفت: فعال سازی کمیته هماهنگی و همسویی سازمان‌های بیمه گر استان با دانشگاه علوم پزشکی می‌تواند برای رفع موانع و چالش‌های مرتبط و بهبود و اصلاح فرایندهای بیمه‌ای و درمانی زمینه بسیار مهمی در چشم انداز نظام سلامت استان فراهم کند.

محمدرضا قدیر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان قم نیز در این دیدار ضمن تشکر از زحمات سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: با توجه به اینکه سال‌هایی به عنوان مدیر درمان استان همکار سازمان تامین اجتماعی بوده ام و تعلق خاطر به آن دارم و بخش درمان تامین اجتماعی نیز با اقدامات خوبی در کنار بیش از 6 هزار نیروی درمانی دانشگاه علوم پزشکی در نظام سلامت استان فعالیت می کند باید برای بهبود کیفیت بر اساس استاندارهای اعتبار بخشی برای افزایش رضایتمندی مردم حرکت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: استان قم از نظر زیرساخت و توسعه مراکز درمانی رشد قابل قبولی بر اساس استانداردها پیدا کرده است و با راه اندازی سه بیمارستان در حال ساخت تا سال 1404 به بیش از 2000 تخت خواهیم رسید بنا بر این توجه به توانمند سازی نیروی انسانی و تامین منابع پایدار راهبرد جدید دانشگاه علوم پزشکی در استان قم است که امیدواریم با همکاری سازمان های بیمه گر به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcguy97.ak9xq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما