يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب : 8300
دلبری عنوان کرد:

نام‌گذاری میدان صبا و بوستان خبرنگار در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از نام‌گذاری یک میدان به نام تیم صبا و یک بوستان به نام خبرنگار در قم خبر داد.
نام‌گذاری میدان صبا و بوستان خبرنگار در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان قم که با حضور مسوولان قم و جامعه ورزشی نویسان این استان برگزار شد در سخنانی با اشاره به حمایت‌های شهرداری قم از ورزش همگانی و قهرمانی گفت: میدان ورودی منطقه پردیسان به نام صبا نام‌گذاری خواهد شد.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز خبرنگار، از نام‌گذاری یک بوستان به نام خبرنگار خبر داد و اضافه کرد:‌ بوستان خبرنگار طی مراسمی به صورت ویژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شهردار قم در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگاران ورزشی با انعکاس اخبار می‌توانند دل طرفداران ورزش را شاد کنند، اضافه کرد: این کار با برکت بوده و نزد خداوند از اجر خاصی برخوردار است.

وی ضرورت توجه به منشور اخلاقی در عرصه خبرنگاری را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: امیدواریم که همواره شاهد موفقیت‌های بیش از پیش خبرنگاران ورزشی باشیم.

در ادامه این مراسم بهرام محمدی نیا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم در سخنان با اشاره به اینکه تیم صبا در عرصه ورزش دستاوردهای بسیار گسترده‌ای برای استان قم در بعد ملی و بین‌المللی داشته است، گفت: ما نیز همواره تلاش کرده‌ایم که یار سیزدهم تیم صبا باشیم.

وی با اشاره به پخش برنامه‌های مختلف ورزشی از سیمای مرکز قم گفت: خبرنگاران ورزشی باید ارتباط خود را با این برنامه‌ها تقویت کنند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم افزود: امیدواریم که با نقطه نظرات خبرنگاران ورزشی بتوانیم دیدگاه‌های تکمیلی را در عرصه رسانه و ورزش تقویت کنیم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcc.xq4a2bq1xla82.html
نام شما
آدرس ايميل شما