چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : 83001
منبع : خبرگزاری فارس

اختتامیه جشنواره مطبوعات 30 آبان برگزار می شود

قم نيوز : معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: اختتامیه جشنواره مطبوعات با حضور مدیران و اصحاب رسانه استان در روز 30 آبان برگزار می‌شود.
اختتامیه جشنواره مطبوعات 30 آبان برگزار می شود
اختتامیه جشنواره مطبوعات 30 آبان برگزار می شود
به گزارش قم نیوز محمد جواد محرابی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره  مطبوعات استان اظهار کرد: سوم آبان آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره یا رفع نقص آثار ارسالی به جشنواره است.

وی ادامه داد: براساس ساز و کار پیش بینی شده، اداره کل ارشاد استان قم دخالتی در داوری آثار رسیده به جشنواره مطبوعات استان قم ندارد و داوری توسط اساتید خبره مرکز مطالعات رسانه‌ها صورت می‌گیرد.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم افزود: اختتامیه جشنواره مطبوعات با حضور مدیران و اصحاب رسانه استان در روز 30 آبان برگزار می‌شود، امسال رقم جوایز این جشنواره نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد، این مساله با وجود مشکلات اقتصادی بود.

محرابی با اشاره به نمایشگاه مطبوعات اظهار کرد: این نمایشگاه در گذشته هر ساله در آبان ماه برگزار می‌شد، امسال دومین سالی است که برگزاری این نمایشگاه صورت نمی‌گیرد، البته شاهد برگزاری آن در برخی از استان‌ها به صورت مستقل بودیم، شاید این اتفاق در استان قم در آینده نیز صورت بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: طرح برگزاری جشنواره مطبوعات دینی به صورت ملی را با محوریت شهر قم به وزارت ارشاد ارائه کردیم و در صورت تامین هزینه‌های این جشنواره، آن را در این شهر برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb8gbw.rhbfgpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما