چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 83003
منبع : خبرگزاری فارس

36 خبرنگار برگزیده در جشنواره مطبوعات استان قم تقدیر می شوند

قم نيوز : رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم گفت: تعداد کل برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان در بخش‌های مختلف از جمله بخش ویژه، 36 نفر است.
36 خبرنگار برگزیده در جشنواره مطبوعات استان قم تقدیر می شوند
36 خبرنگار برگزیده در جشنواره مطبوعات استان قم تقدیر می شوند
به گزارش قم نیوز مرتضی داستانی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به بخش ویژه جشنواره مطبوعات استان اظهار کرد: بخش ویژه این جشنواره در خصوص شعار سال یعنی تولید ملی و نیز گام دوم انقلاب است و به نفرات نخست این بخش‌ در سه قالب هر نفر دو میلیون جایزه پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه استان قم می‌توانند که در سه بخش در جشنواره مطبوعات استان قم شرکت کنند، ولی تنها در دو بخش می‌توانند جایزه بگیرند، اداره کل ارشاد استان قم همکاری زیادی در زمینه تهیه جوایز داشت.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم افزود: تعداد کل برگزیدگان جشنواره مطبوعات استان 36 نفر است، امسال داوری بخش‌های گزارش تصویری و عکس خبری توسط یک داور صورت خواهد گرفت، این تغییر به دلیل درخواست عکاسان انجام شد.

داستانی با اشاره به بخش موضوعی جشنواره مطبوعات استان قم اظهار کرد: این بخش در سال گذشته با همکاری دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اما امسال به دلیل عدم مشارکت این دستگاه‌ها، بخش موضوعی در جشنواره نداریم.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات استان قم به شکل مستقل جشنواره ای را در دهه فجر در خصوص مدیا خبر برگزار خواهد کرد، رسانه‌های استان به سمت تولید آثار در این زمینه رفتند، اهمیت آن برگزاری جشنواره مستقل در این خصوص را ایجاب می‌کند.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم افزود: تاکنون 350 اثر از 103 خبرنگار به دبیرخانه جشنواره مطبوعات استان رسیده است که 80 اثر از این آثار مربوط به گزارش بود.

داستانی ارتقای کیفی اصحاب رسانه استان قم را ضروری دانست و تصریح کرد: اصحاب رسانه استان بیشتر از این که خبرنویس باشند، تدوین کننده خبر هستند و باید اصحاب رسانه قم بیشتر به سمت نگارش خبر کیفی بپردازند.

وی ادامه داد: خانه مطبوعات استان قم محل انجام کار سیاسی نیست و هر سال در ابتدای سال برنامه این تشکل و بودجه آن ارائه می‌شود، به دنبال برگزاری چهار کارگاه جدید برای اصحاب رسانه استان قم با همکاری مرکز رسانه‌ها هستیم.

رئیس هیأت مدیره خانه مطبوعات استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه استانی نمایشگاه مطبوعات از 12 سال پیش در استان متوقف شد و برگزاری این نمایشگاه باید به مطالبه اصحاب رسانه قم تبدیل شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdsz0j.yt0sz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما