چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۸
کد مطلب : 83007
منبع : خبرگزاری تسنیم

3 آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم است

قم نيوز : رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم با بیان اینکه تا ساعت ۲۴ روز جمعه سوم آبان ماه امکان ارسال آثار وجود دارد،گفت: خبرنگاران قمی می‌توانند مطالب تولیدی خود تا ۲۰ مهرماه منتشر شده را به این دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
۳ آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم است
۳ آبان ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های قم است
به گزارش قم نیوز مرتضی داستانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری دومین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان که در سالن جلسات خانه مطبوعات برگزار شد،اظهار داشت:یکی از اقداماتی که در خانه مطبوعات انجام می دهیم در ابتدای سال بر اساس بودجه ای که داریم برنامه های سال راتدوین می کنیم.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات قم درسال‌های گذشته تضعیف و جایگاه آن مخدوش شده است، افزود: ارتقای جایگاه خانه مطبوعات با همکای و همراهی تمام رسانه های استان امکان پذیر است، اگر مشکلی نیز در این زمینه وجود دارد باید درون خانواده رسانه ای قم مطرح و برطرف شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم بیان کرد: به مرکز رسانه های ارشاد نامه ای زدیم و درخواست برگزاری 4 کارگاه را کردیم که یکی از این کارگاه ها برگزاری دوره گزارش نویسی پیشرفته است و سرفصل های این دوره ها تعریف شده است.

 داستانی با اشاره به آثار ارسال شده به دومین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان گفت: از مجموع 350 آثار اسال شده به دبیرخانه این جشنواره 25 اثر نیاز به رفع نقص داشت که این نقص به خبرنگار اعلام و آنها در زمان تعیین شده باید نسبت به رفع نقص این آثار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تا ساعت 24 روز جمعه سوم آبان ماه امکان ارسال آثار وجود دارد،تصریح کرد: خبرنگاران استان می‌توانند مطالب تولیدی خود تا 20 مهرماه منتشر شده را به این دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات قم با بیان اینکه 80 اثر در بخش گزارش به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است،بیان کرد: این موضوع نشان از تاثیر نخستین جشنواره مطبوعات استان بر محتوای تولیدات خبرگزاری ها و مطبوعات استان است.

داستانی خاطرنشان کرد: پنجشنبه 30 آبان مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات،خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان است، 36 اثر در این جشنواره در دو بخش اصلی و ویژه به عنوان آثار برگزیده تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqvn6.23nxvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما