پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 83035
منبع : خبرگزاری فارس

اعتمادسازی نقطه کلیدی نتیجه‌بخشی خدمات الکترونیک شهرداری است

قم نيوز : معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: اعتمادسازی نقطه کلیدی به سرانجام رسیدن خدمات الکترونیک شهرداری است.
اعتمادسازی نقطه کلیدی نتیجه‌بخشی خدمات الکترونیک شهرداری است
اعتمادسازی نقطه کلیدی نتیجه‌بخشی خدمات الکترونیک شهرداری است
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر با تاکید بر اینکه اعتمادسازی نقطه کلیدی به سرانجام رسیدن خدمات الکترونیک شهرداری است، اظهار کرد: ما در بستری به نام شهر زندگی می‌کنیم و چاره‌ای نداریم جز اینکه با هم شهر را ارتقاء دهیم و باید همه تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا از ابزار نوین استفاده کرده و کیفیت ارائه خدمات را ارتقاء دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم اضافه کرد: یکی از نمودهای ارتقاء خدمات استفاده از بسترهای کم‌هزینه‌تر، سهل‌تر و امن‌تر است که بسترهای الکترونیکی این امکان را فراهم می‌کند به شرط اینکه استفاده از آن صورت گیرد. اگر مردم بنا به دلایل ذهنی که دارند که مثلا مراجعه حضوری سرعت کار را افزایش‌ می‌دهد، از این سیستم استفاده نکنند شرایط مختل خواهد شد.

رنجبر با بیان اینکه در دنیای امروز که بخش عمده خدمات الکترونیکی شده و به عنوان مثال اعتماد در حوزه خدمات مالی ایجاد شده و مردم دیگر مراجعه حداقلی به بانک‌ها دارند نمی توان از دریافت این نوع خدمات الکترونیکی از شهرداری دوری کرد، گفت: در روزهای اول مردم مقاومت زیادی در خصوص پرداخت الکترونیکی هزینه‌ها در واحدهای تجاری داشتند اما امروز در برابر کاهش این نوع خدمات الکترونیکی واکنش نشان می دهند و قطعا همین رویه در خصوص استفاده از خدمات الکترونیکی شهرداری نیز وجود خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید به شهرداری برای استفاده از خدمات الکترونیکی اعتماد کنند، گفت: شهرداری بستر لازم را فراهم کرده و هرکسی اطلاعات شخصی و ملکی‌اش کامل باشد تنها شاید ۱۰ دقیقه زمان نیاز داشته باشد تا درخواست مورد نظر خود را ثبت کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم تصریح کرد: پس از ثبت درخواست وظیفه مدیران شهرداری حساس است؛ ما بستر را ایجاد کردیم و مردم هم از آن استفاده کردند و از این به بعد مساله درون سازمانی می‌شود و با سامانه ارزیابی عملکرد باید طوری فرآیند درونی شهرداری روان شده باشد که اعتماد مردم و سرعت کار آنها بالا رود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdciwuav.t1app2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما