شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب : 83066
منبع : خبرگزاری فارس

کاراته‌کاهای قم در اردوی تیم ملی

قم نيوز : کاراته‌کاهای استان قم از سوی فدراسیون کاراته برای سفر به یاسوج و حضور در سومین مرحله اردوی استعدادیابی دو رده سنی پایه کاراته دعوت شدند.
کاراته‌کاهای قم در اردوی تیم ملی
کاراته‌کاهای قم در اردوی تیم ملی
به گزارش قم نیوز کاراته که یکی از شاخص‌ترین رشته‌های ورزشی انفرادی و رزمی در استان قم به شمار می‌رود و هر ساله افتخارات و موفقیت‌های متعددی را برای ورزش قم در میادین داخلی و برون‌مرزی رقم می‌زند، دو نماینده در اردوی تیم استعدادیابی فدراسیون کاراته دارد.

این در حالی است که سومین مرحله اردوی آمادگی تیم منتخب استعدادیابی پسران ایران روزهای ششم تا دهم آبان ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج برگزار می‌شود و کاراته‌کاهای دو رده سنی نونهالان و نوجوانان از استان‌های مختلف در این اردو زیر نظر کادر فنی به تمرین می‌پردازند.

در مجموع تعداد 24 کاراته‌کا در کنار نفرات منتخب و دارندگان مدال‌های طلا، نقره و برنز مسابقات کاراته المپیاد استعدادهای برتر سال‌های 1397 و 1398 به این مرحله از اردو دعوت شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، در دومین روز اردو یعنی روز هفتم آبان ماه یک دوره مسابقه انتخابی بین این نفرات برگزار می‌شود تا افراد منتخب در اردو بمانند.

کاراته‌کاهای دعوت شده به این اردو در رده سنی نونهالان از استان‌های تهران، سمنان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، سمنان، یزد، گلستان و ارومیه هستند اما از قم نماینده‌ای در این رده حضور ندارد، در حالی که مهدی محمدی و محمدطاها رضایی نماینده‌های قم در تیم رده سنی نوجوانان محسوب می‌شوند.

در اردوی رده سنی نوجوانان کاراته‌کاهای استان‌های چهارمحال و بختیاری، تهران، قم، یزد، مرکزی، فارس، آذربایجان غربی و کرمانشاه حضور دارند و دو نماینده قم با عباس رمضانی از چهارمحال و بختیاری، آرمان ابراهیمی از تهران، امیرحسین جهان‌زاده از یزد و جواد جعفری از مرکزی رقابت می‌کنند.

همچنین امیرعلی خاکی از فارس، امیرحسین زاویه از آذربایجان غربی، معین حیدری از کرمانشاه، علیرضا عابدینی، امیراحمد خادمی، سجاد عادل‌پور، امین زمانی‌اصل و فرهاد ضیایی دیگر نفرات دعوت شده به این اردو در روزهای ششم تا دهم آبان ماه به میزبانی شهر یاسوج هستند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccexq4.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما