چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : 83168
منبع : خبرگزاری فارس

بیمه سلامت فرآیندهای خود را در قم الکترونیکی کند

قم نيوز : استاندار قم گفت: انتظار داریم که بیمه سلامت در استان علاوه بر وظایف سازمان خود، بحث الکترونیکی کردن فرآیندهای خود را در قم به صورت ویژه دنبال کند.
بیمه سلامت فرآیندهای خود را در قم الکترونیکی کند
بیمه سلامت فرآیندهای خود را در قم الکترونیکی کند
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته بیمه سلامت در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اهمیت سلامت اظهار کرد: سلامت جزو نعمت‌های مجهول است و باید برای گسترش سلامت در جامعه تلاش کنیم، اهمیت سلامتی در حد اهمیت امنیت است.

وی ادامه داد: یکی از دستاوردهای دولت طرح تحول سلامت است و در این دولت با وجود نقدهای وارده، بخش سلامت مورد توجه ویژه قرار گرفت و بیمه سلامت یکی از ارکان نظام تامین سلامت است.

استاندار قم افزود: انتظار داریم که بیمه سلامت در استان علاوه بر وظایف سازمان خود، بحث الکترونیکی کردن فرآیندهای خود را در قم به صورت ویژه دنبال کند، امروز باید بیماران در نظام سلامت پرونده الکترونیکی داشته باشند.

سرمست با اشاره به اهمیت ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیماران اظهار کرد: تهیه پرونده الکترونیکی برای بیماران به توسعه سلامت، و جلب رضایت شهروندان منجر می‌شود و کاهش هزینه درمانی را با ایجاد پرونده الکترونیکی شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: دردمندترین افراد زیرپوشش بیمه سلامت هستند و ارائه خدمات بیمه سلامت به این افراد اجر دنیوی و اخروی خواهد داشت.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfcydc.w6dmvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما