يکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : 8317
مدیر کل ثبت احوال استان قم اعلام کرد:

افزایش ۱۲ درصدی ولادت در چهارماهه نخست امسال

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل ثبت احوال استان قم از افزایش ۱۲ درصدی ولادت در چهارماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان قم خبر داد.
افزایش ۱۲ درصدی ولادت در چهارماهه نخست امسال
به گزارش قم نیوز، ولی الله عسکری، مدیرکل ثبت احوال استان قم گفت: تعداد ۲۱۴۵ واقعه ولادت در تیرماه سال جاری در استان قم به ثبت رسیده است که ۲۱۳۲ مورد از آن مربوط به حوزه شهری و ۱۳ مورد مربوط به حوزه روستایی می باشد.

وی افزود: از کل ولادت های تیرماه سال جاری ۱۰۹۲ مورد مربوط به پسران و ۱۰۵۳ مورد مربوط به دختران بوده است.

وی با اشاره به ۴۹۹ مورد واقعه ثبتی فوت در تیرماه سال جاری اظهار داشت: از کل وفات ثبتی در تیرماه سال جاری تعداد ۴۸۱ مورد در حوزه شهری و ۱۸ مورد در حوزه روستایی به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به رشد ۱۲ درصدی وفات نسبت به چهارماهه نخست سال گذشته تصریح کرد: در چهار ماهه نخست امسال ۱۸۹۹ مورد و در مدت مشابه سال گذشته ۱۶۹۹ مورد وفات به ثبت رسیده است.

وی در ادامه اذعان داشت: از ۴۹۹ مورد وفات ثبتی در استان قم ۲۶۸ مورد مربوط به وفات مردان و ۲۳۱ مورد مربوط به وفات زنان می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تعداد ۱۴۱۷ واقعه ازدواج در تیرماه سالجاری در استان قم به ثبت رسیده است که از این تعداد ۱۴۶۲ مورد در حوزه شهری و ۹ مورد در حوزه روستایی به ثبت رسیده است.

مدیر کل ثبت احوال استان قم افزود: در چهار ماهه نخست سال جاری ۴۶۹۱ مورد ازدواج و در ۴ ماهه نخست سال ۹۰ تعداد ۴۷۷۹ مورد ازدواج به ثبت رسیده است که این آمار کاهش ۲ درصدی ازدواج در این مدت زمان را نشان می دهد.

وی در ادامه با اشاره به ۲۰۶ مورد طلاق ثبت شده در تیرماه سال جاری گفت: از این تعداد طلاق ۱۹۵ مورد مربوط به حوزه شهری و ۱۱ مورد مربوط به حوزه روستایی بوده است.

عسکری در پایان عنوان کرد: با توجه به ۷۹۶ مورد طلاق ثبتی در ۴ ماهه نخست امسال و ۸۲۷ مورد طلاق ثبت شده در چهار ماهه نخست سال گذشته خوشبختانه در واقعه حیاتی طلاق با کاهش ۴ درصدی مواجه بوده ایم.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.6nak49ne05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما