پنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 83202
منبع : خبرگزاری فارس

استفاده از نخبگان سبب اقتدار نظامی ایران شده است

قم نيوز : نماینده آیت الله سیستانی در ایران گفت: آنچه سبب اقتدار و توان بالای دفاعی ایران شده است همین استفاده و به کارگیری نخبگان و استعدادهای بومی است که باید نسبت به حفاظت از آن هوشیار باشیم.
استفاده از نخبگان سبب اقتدار نظامی ایران شده است
استفاده از نخبگان سبب اقتدار نظامی ایران شده است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی در دیدار رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با تقدیر و تشکر از توجه رئیس و مدیران ارشد سازمان پدافندغیرعامل کشور به بحث پدافند غیرعامل و دفاع غیرنظامی اظهار داشت: در شرایط حساسی به سر می بریم که دشمن در صدد رخنه در میان امت اسلامی است و از همین رو باید با ظرافت و درایت حرکت و تصمیم گیری کنیم تا جلوی توطئه نفوذ دشمنان بایستیم.

وی با بیان اینکه فناوری علی رغم مزایای بسیار، قابلیت هدایت از سوی دشمنان را دارد و این خود تهدیدزاست، ادامه داد: برای ارتقا آمادگی‌ها باید اولویت ارتقای آمادگی نیروی انسانی باشد، چون دشمن به دنبال این است که کشور را از نخبگان خالی کرده و به منابع انسانی ما ضربه بزند.

حجت‌الاسلام شهرستانی با بیان اینکه باید راهکاری برای جلوگیری از خروج نخبگان و عقیم ماندن این توطئه دشمن انجام داد، متذکر شد: آنچه سبب اقتدار و توان بالای دفاعی ایران شده است همین استفاده و به کارگیری نخبگان و استعدادهای بومی است که باید نسبت به حفاظت از آن هوشیار باشیم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdceww8v.jh8x7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما