يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 83296
منبع : خبرگزاری مهر
عمل موفقیت‌آمیز بود؛

انتظار می‌رود آیت‌الله حسینی بوشهری تا فردا به هوشیاری کامل برسند

قم نيوز : مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان با اشاره به اینکه عمل قلب آیت‌الله حسینی بوشهری موفقیت‌آمیز بوده است، گفت: طبق نظر پزشکان، انتظار داریم ایشان تا فردا به هوش کامل بیایند.
انتظار می‌رود آیت‌الله حسینی بوشهری تا فردا به هوشیاری کامل برسند
انتظار می‌رود آیت‌الله حسینی بوشهری تا فردا به هوشیاری کامل برسند
به گزارش قم نیوز سید علی موسوی اظهار داشت: اواخر شب جمعه عارضه‌ای برای آیت‌الله حسینی بوشهری پیش آمد که ایشان را به بیمارستان قم انتقال دادند و آنجا مشخص شد که عارضه قلبی است و حتما باید عمل شوند.

وی اضافه کرد: بنا به خواست خانواده آیت‌الله حسینی بوشهری، روز جمعه ایشان به بیمارستان دی در تهران منتقل شد و تیم پزشکی با معاینه متوجه شدند که رگ‌های قلبی دارای گرفتگی بالای ۹۰ درصد هستند.

مسئول دفتر نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان ادامه داد: بعد از ظهر دیروز آیت‌الله حسینی بوشهری تحت عمل قرار گرفت و خوشبختانه این عمل با موفقیت کامل انجام شد.

وی با اشاره به اینکه آیت‌الله حسینی بوشهری به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان دی منتقل شده است، افزود: ایشان در سلامت کامل هستند و امیدواریم تا فردا به هوش کامل بیایند و نظر پزشکان همین است.

موسوی با تقدیر از مردم که پیگیر وضعیت آیت‌الله حسینی بوشهری هستند، گفت: امیدواریم با دعای مردم ایشان هرچه سریع‌تر سلامتی کامل خود را باز یابند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdch-in6.23nxwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما