دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : 8335

داور مسابقه صبای قم و ملوان انزلی مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: داور مسابقه حساس صبای قم و ملوان انزلی از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال معرفی شد.
داور مسابقه صبای قم و ملوان انزلی مشخص شد
به گزارش قم نیوز، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز در هفته سوم از دور رفت دوازدهمین دوره مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور را به یکی از داوران جوان لیگ سپرد.

در حالی که سومین هفته فصل جدید مسابقات فوتبال لیگ بر‌تر باشگاه‌های کشور با انجام دو مسابقه از امشب آغاز می‌شود، تیم فوتبال صبای قم قرار است در دومین دیدار خانگی خود برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی قرار بگیرد.

صبا در پی حفظ صدرنشینی و ملوان در تلاش برای متوقف کردن صبا
دیدار صبای قم و ملوان بندر انزلی در یکی از ۹ دیدار سومین هفته لیگ بر‌تر فوتبال از ساعت ۲۲ امروز نهم مرداد ماه ماه به میزبانی شاگردان گل محمدی در تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

این در حالی است که قضاوت این مسابقه را حسن اکرمی به عنوان داور وسط بر عهده دارد، رضا سخندان کمک داور اول این دیدار است و بهرام کیانی به عنوان کمک داور دوم و موعود بنیادی فر به عنوان داور ذخیره دیگر اعضای تیم داوری این مسابقه حساس هفته پایانی لیگ برتر به شمار می‌روند، ضمن اینکه غلام سلیمانی ناظر این بازی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور در حال حاضر تیم فوتبال صبای قم با کسب شش امتیاز در مکان صدر جدول ایستاده است و دومین دیدار خانگی را در حالی برگزار می‌کند که پیش از این پیکان تهران را با نتیجه چهار بر صفر شکست داده است.

برتری صبا در آخرین بازی خانگی برابر ملوان انزلی
صبای در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که دوره یازدهم آن بود، در دیدار رفت که در هفته ششم نیم فصل نخست لیگ برتر در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم برگزار شد، توانست با گل مرتضی کاشی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، ملوان بندر انزلی را شکست بدهد.

این در حالی است که دیدار برگشت دو تیم در هفته بیست سوم لیگ یازدهم در ورزشگاه تختی شهر انزلی برگزار شد که در آن مسابقه تیم فوتبال ملوان بندر انزلی توانست از فرصت میزبانی بهره برده و شکست برابر صبای قم در دیدار رفت را با برتری یک بر صفر در دیدار برگشت جبران کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.enak49nem5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما