يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۸
کد مطلب : 8361
با هدف معرفی دستاوردهای دولت صورت می گیرد؛

برپایی نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از برپایی نمایشگاه "جلوه‌های خدمت ماندگار" همزمان با هفته دولت، با هدف معرفی و تبیین دستاوردهای دولت در قم خبر داد.
برپایی نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در قم
به گزارش قم نیوز، سید‌رضا دهناد با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته دولت در قم اظهار داشت: با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی از حجم عظیم خدمات و اقدامات دولت در بخش‌های مختلف و با توجه به آخرین سال فعالیت دولت دهم، نمایشگاه دستاوردها و عملکرد دستگاه‌های استانی در هفته دولت برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب دستگاه‌ها برای حضور مؤثر در این نمایشگاه و تبیین خدمات گسترده دولت‌های نهم و دهم گفت: عنایت‌های ویژه دولت‌های نهم و دهم، روند توسعه و عمران قم را شتاب بخشیده است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه مجموعه دستگاه‌های استانی شرکت داشته و عملکرد خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

دهناد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای حضور مدیران دستگاه‌ها در غرفه‌های مربوط به دستگاه خود گفت: در این نمایشگاه امکان برقراری ملاقات رو در روی مردم با مدیران و طرح نقطه نظرات و مشکلات مردمی فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم برگزاری این نمایشگاه زمینه و مجال مناسبی را برای آشنایی هر چه بیشتر مردم از عملکرد دستگاه‌ها و خدمات دولت فراهم کند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.meofuqetvsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما