پنجشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 8660

نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در قم گشایش یافت

قم نيوز : قم نیوز: نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار قم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم گشایش یافت.
نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار در قم گشایش یافت
به گزارش قم نیوز، همچون سال‌های گذشته امسال نیز هم‌زمان با هفته دولت، استان قم بار دیگر شاهد برپایی نمایشگاهی با موضوع نمایش عملکرد و دستاوردهای ادارات و دستگاه‌های دولتی با عنوان "جلوه‌های خدمت ماندگار" است.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای جوان قم برگزار شد کرم‌رضا پیریایی، استاندار قم و معاونان وی، امیر آبادی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و مسوولان ارشد استان حضور داشتند، سیدرضا دهناد، معاون برنامه‌ریزی استانداری قم به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر ۶۰ دستگاه و اداره دولتی در این نمایشگاه حضور دارند ضمن اینکه بیش از ۱۲۸ پروژه نیز هم‌اکنون در سطح قم در حال انجام است.

وی افزود: پروژه‌هایی چون مونوریل، مترو، فرودگاه بین‌المللی قم، ادامه مسیر خیابان شهید روحانی، انتقال آب از سر شاخه‌های دز به قم، بیمارستان تأمین اجتماعی، طرح‌های توسعه اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و صدها طرح از این دست در تاریخ استان قم بی‌سابقه بوده‌اند و مجموعه این خدمات در این نمایشگاه اطلاع‌رسانی خواهند شد.

در ادامه این مراسم کرم‌رضا پیریایی، استاندار قم در سخنانی گفت: هرچه انسجام، اتحاد و شناخت بیشتری در این هفته برای دستگاه‌های دولتی حاصل شود، بهره‌برداری بهتری نیز از آن صورت می‌گیرد بنابراین باید افق دید خود را گسترده‌تر کنیم.

وی ادامه داد: شورای برنامه‌ریزی استان در واقع هیئت دولتی کوچک در قالب استان محسوب می‌شود بنابراین باید کار خود را به دقت انجام داده و افق‌های دید خود را توسعه بخشند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: شناخت صحیح مدیران از حوزه کاری خود در هر عرصه‌ای موجب فعالیت بهتر آنها و چیدمان بهتر افراد می‌شود.

پس از این مراسم، استاندار و جمعی از مسوولان قم رسما نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار را افتتاح کرده و از برخی غرفه‌ها بازدید به عمل آورد.

نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار از دوم تا پنجم شهریور ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های استان قم دائر و پذیرای عموم شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcb.0bwurhb0giupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما