يکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 83816
منبع : خبرگزاری تسنیم

هیچ مشکلی در زمینه تأمین و عرضه کالاهای اساسی در قم وجود ندارد

قم نيوز : معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: هیچ مشکلی در زمینه تأمین و عرضه کالاهای اساسی در قم وجود ندارد.
هیچ مشکلی در زمینه تأمین و عرضه کالاهای اساسی در قم وجود ندارد
هیچ مشکلی در زمینه تأمین و عرضه کالاهای اساسی در قم وجود ندارد
به گزارش قم نیوز مهرداد غضنفری با اشاره برگزاری منظم جلسات کارگروه تنظیم بازار در استان اظهار داشت: جلسات کارگروه ستاد تنظیم بازار استان به‌صورت منظم و چهار روز یکبار با حضور مدیران دستگاه‌ها به‌منظور کنترل همه‌جانبه بازار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این جلسات گزارشات و آخرین وضعیت تولید و عرضه کالا در استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، ابراز کرد: مدیران دستگاه‌های مرتبط در این حوزه مکلف شده‌اند که شخصاً در بازرسی‌های میدانی حضور و نظارت داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم خاطرنشان کرد: استان قم همواره طبق شاخص‌های اعلامی در سطح کشور، در زمینه تأمین کالا و نرخ تورم جزء مطلوب‌ترین استان‌های کشور بوده است و ما در استان هیچ نگرانی در زمینه تأمین و عرضه کالا نداریم.

وی با تأکید بر اینکه تأمین به موقع کالا توسط نمایندگان استان قم در زمینه کالاهای سهمیه‌ای از مراکز تولیدی به‌صورت منظم انجام می‌شود، تصریح کرد: در بخش خصوصی نیز با مشارکت مناسب اتاق اصناف اقلام مورد نیاز و اساسی به موقع تأمین می‌شود.

غضنفری با اشاره اینکه هیچ مشکلی در زمینه تأمین کالا در استان قم وجود ندارد، یادآور شد: برای مقابله با گران‌فروشی به‌شدت نظارت‌ها افزایش‌یافته است و مردم هیچ نگرانی نداشته باشند و امیدواریم اوضاع همواره در کنترل باشد ولی تیم بازرسی بازار استان به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی نظارت دارند.

وی با بیان اینکه استاندار قم دستور رصد و نظارت شبانه‌روزی بازار در استان را داده و خود نیز در حال رصد بازار است، عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ مشکلی در زمینه افزایش قیمت در استان نداشتیم که این موضوع با همکاری مردم و دستگاه‌های نظارتی و اتاق اصناف به وقوع پیوسته است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvcdc.w6dmyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما