يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 83959
منبع : خبرگزاری فارس

شیمیدُر قم صعود کرد

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدُر قم با کسب پنجمین پیروزی خود یک پله در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور صعود کرد.
شیمیدُر قم صعود کرد
شیمیدُر قم صعود کرد
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدُر قم بعد از هفته‌ها که در مکان پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور قرار داشت، یک پله بالاتر رفت تا همچنان در کنار تیم‌هایی همچون پتروشیمی بندر امام، مهرام تهران، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان مدعی کسب مقام قهرمانی این فصل باشد.

نماینده بسکتبال استان قم در هشتمین هفته رقابت‌های نیم‌فصل نخست مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال ایران میهمان تیم نیروی زمینی تهران بود و در سالن بسکتبال آزادی برابر حریف به پنجمین پیروزی خود در این لیگ دست یافت، بردی که علاوه بر دو امتیاز، یک پله صعود را نیز برای شیمیدُر قم به همراه داشت.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم شیمیدُر قم برابر نیروی زمینی تهران بازی کاملا برتری ارائه کردند و در پایان چهار زمان 10 دقیقه‌ای مفید این دیدار با اختلاف 22 امتیاز و نتیجه 89 بر 67 به برتری رسیدند تا 13 امتیازی شده و بدین‌ترتیب از رده پنجم به مکان چهارم جدول رده‌بندی صعود کنند.

یکی از شگفتی‌های هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال برای علاقمندان به این رشته و مدعیانی همچون شیمیدُر قم، شکست خانگی تیم صدرنشین پتروشیمی بندر امام برابر میهمان خود مهرام تهران بود، نتیجه‌ای که نماینده بسکتبال قم را بیش از پیش برای صعود به رده‌های بالاتر جدول امیدوار کرد.

با نتایجی که در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال ایران رقم خورد، تیم پتروشیمی بندر امام با کسب 15 امتیاز در صدر قرار گرفت و تیم‌های 14 امتیازی شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان در رده‌های دوم و سوم ایستادند و تیم شیمیدُر قم با 13 امتیاز و تفاضل گل مثبت 75 به رده چهارم آمد، ضمن اینکه مهرام تهران با یک بازی کمتر، 13 امتیاز و تفاضل گل مثبت 74 در رده پنجم است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcdnn0j.yt0sk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما