قم نيوز : مرجع تقلید شیعیان، شهادت ۶ فرزند، جراحات متعدد جسمی و اسارت زندان را ازجمله فداکاری‌های شیخ زکزاکی درراه اسلام دانست و گفت: بعد از هر سختی و دشواری ، آسودگی و آسانی است و این وعده به‌حق پروردگار است.
آیت‌الله جوادی‌آملی: شهادت ۶ فرزند و تحمل زندان از جمله فداکاری‌های شیخ زکزاکی در راه اسلام است
آیت‌الله جوادی‌آملی: شهادت ۶ فرزند و تحمل زندان از جمله فداکاری‌های شیخ زکزاکی در راه اسلام است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله جوادی آملی در دیدار دختران شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه که در موسسه اسرا برگزار شد،اظهار داشت: فعالیت شیخ زکزاکی در نیجریه کاری سترگ و عظیم و ماندنی بود و خدا در این مسیر یار و مددکار او خواهد بود.

وی شهادت 6 فرزند، جراحات متعدد جسمی و اسارت زندان را ازجمله فداکاری‌های شیخ زکزاکی درراه اسلام دانست و افزود: بعد از هر سختی و دشواری ، آسودگی و آسانی است و این وعده به‌حق پروردگار است.

مرجع تقلید شیعیان، شهدا را دارای جایگاهی برجسته و والا نزد پروردگار دانست و بیان کرد: 6 فرزند شهید شیخ زکزاکی اکنون میهمان الهی‌اند و به درگاه حق آگاهانه واصل‌شده‌اند.

استاد حوزه علمیه با دعا برای بهبود حال جسمانی شیخ ابراهیم زکزاکی، آزادی هر چه سریع‌تر ایشان از بند اسارت و زندان را از خداوند متعال خواستار شد.

آیت‌الله جوادی آملی گفت: خداوند فرمود اگر هرقدر مشکل در دنیا باشد، من دو برابر آسانی می‌فرستم تا آن را قابل‌ تحمل کنم، ما دو نوع یسر و یک نوع عسر داریم، یعنی هر جا سختی هست، دو برابر آن نیز آسانی وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلات و رنج هایی که شیخ ابراهیم زکزاکی متحمل شده است،خاطرنشان کرد: اگر کسی 6 قربانی بدهد، چشم بدهد و به زندان برود، قطعاً تحمل این سختی‌ها از عنایات خداوند سبحان است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfmvdc.w6djtagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما