دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۴
کد مطلب : 84701
منبع : خبرگزاری فارس

ارز دیجیتال یکی از لوازم شهر الکترونیک است

قم نيوز : معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم با بیان اینکه مساله ارز دیجیتال یکی از لوازم شهر الکترونیک است گفت: وقتی شهرداری و شورا تصمیم می‌گیرد فرآیندهای الکترونیکی را تقویت کرده و شهر و شهروند هوشمند درست کند باید لوازم آن را ایجاد کند.
ارز دیجیتال یکی از لوازم شهر الکترونیک است
ارز دیجیتال یکی از لوازم شهر الکترونیک است
به گزارش قم نیوز محسن رنجبر ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم، با بیان اینکه مساله ارز دیجیتال یکی از لوازم شهر الکترونیک است اظهار کرد: وقتی شهرداری و شورا تصمیم می‌گیرد فرآیندهای الکترونیکی را تقویت کرده و شهر و شهروند هوشمند درست کند باید لوازم آن را ایجاد کند.
وی با اشاره به لایحه اخذ مجوز تولید ارز دیجیتال در شهرداری ادامه داد: اینکه چنین لایحه ای به شورای شهر ارسال شد با وجود تغییرات قیمت دلار و تحولاتی که از ابتدای سال در حوزه ارز دیجیتال رخ داد با توجه به ارزش افزوده مطلوبی بود که در این زمینه ایجاد شد.
معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه قبل از اینکه مجوزی نیاز باشد یک واحد تولیدی ارز دیجیتال در سازمان پارک‌ها ایجاد شد تصریح کرد: کنترل مستمر بر این واحد داشتیم که ارزش افزوده بسیار مناسبی داشت و البته در آن تنها تولید صورت گرفت.
وی با اشاره به تحولات صورت گرفته در کشور در زمینه تولید ارز دیجیتال خاطرنشان کرد: در نهایت به این جمع بندی رسیده‌ایم که نیاز به اخذ مجوز است؛ موضوع ما تولید ارز دیجیتال نیست که ظرفیت‌های اقتصادی آن را بسنجیم و فعلاً به دنبال پیگیری مسائل هوشمندسازی شهر می‌خواهیم لوازم را ایجاد کنیم.
رنجبر یکی از لوازم شهر هوشمند را ورود به فضای تولید ارز دیجیتال و استفاده از این ارز است گفت: اینکه وارد این فضا شویم یا خیر را از شورای شهر خواهان مجوز شدیم و این در حالی است که هر لحظه می‌توان این مجوز را لغو کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjvaeo.uqexyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما