پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 84778
منبع : خبرگزاری فارس

ملی‌پوشان بسکتبال در قم / شیمیدُر به فکر انتقام از مهرام

قم نيوز : بسکتبالیست‌های تیم شیمیدُر قم در هفتمین بازی خانگی خود از فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مدعی و مطرح مهرام صف‌آرایی می‌کنند.
ملی‌پوشان بسکتبال در قم / شیمیدُر به فکر انتقام از مهرام
ملی‌پوشان بسکتبال در قم / شیمیدُر به فکر انتقام از مهرام
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدُر قم که با کسب هشت پیروزی متوالی در هشت هفته اخیر لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور روند صعودی در پیش گرفته و در حال حاضر یکی از چهار تیم بالای جدول رده‌بندی محسوب می‌شود، در هفته دوم دور برگشت میزبان حساس‌ترین بازی لیگ است، تیمی که با هدایت محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری حالا یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

دیدارهای دور برگشت از فصل 99 – 1398 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور عصر روز پنجشنبه 12 دی‌ماه در حالی وارد هفته دوم می‌شود که یک دیدار مهیج، جذاب و تماشایی پیش‌روی قمی‌های علاقمند به بسکتبال است، مسابقه‌ای سرنوشت‌ساز و انتقامی بین شیمیدُر قم و مهرام تهران که از ساعت 18 در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

نماینده بسکتبال قم در هفته دوم از نیم‌فصل نخست لیگ برتر بسکتبال ایران در سالن آزادی تهران میهمان تیم مهرام بود و در پایان مسابقه‌ای که تا آخرین لحظات برتر از حریف بود، با اختلاف یک امتیاز و با نتیجه 83 بر 82 به حریف مطرح خود باخت تا نخستین شکست این فصل را در آن مسابقه تجربه کند، باختی که حالا به نماینده قم انگیزه انتقام داده است.

شاگردان محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم، بعد از آن دو باخت دیگر در مقابل پتروشیمی بندر امام در قم و برابر شهرداری گرگان در خانه حریف متحمل شدند اما از 13 مسابقه نیم‌فصل نخست لیگ برتر، 10 بازی دیگر را با برد پشت‌سر گذاشتند تا مجموعا با 23 امتیاز در نیم‌فصل نخست رتبه چهارم جدول را از آن خود کنند.

شیمیدُر قم در شروع دور برگشت نیز موفق به شکست تیم شهرداری قزوین شد تا با کسب 25 امتیاز در رده چهارم همچنان فاصله‌ای یک امتیازی با تیم‌های اول و دوم جدول یعنی شهرداری گرگان و پتروشیمی بندر امام داشته باشد، در حالی که مهرام و شیمیدُر قم با امتیاز مشابه 25 در رده‌های سوم و چهارم هستند.

نکته مهم راجع به شیمیدُر قم و مهرام تهران این است که اکثر بازیکنان تیم ملی بسکتبال کشورمان که موفق به کسب مجوز صعود به بازی‌های المپیک 2020 توکیو شده‌اند، در ترکیب این دو تیم حضور دارند و قم در دوازدهمین روز دی‌ماه 98 علاوه بر میزبانی از مهرام و شیمیدُر به نوعی میزبان ملی‌پوشان بسکتبال ایران است.

انتهای پیام / 111
https://qomnews.ir/vdcdj50j.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما