يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۴۷
کد مطلب : 85629
منبع : خبرگزاری فارس

یاران اسلامی روی نوار پیروزی / تقابل شیمیدُر با ذوب‌آهن

قم نيوز : یاران محمدرضا اسلامی در تیم بسکتبال شیمیدُر قم پس از شکست پدافند هوایی شهرکرد و تداوم روند پیروزی‌های خود این هفته برابر ذوب‌آهن به میدان می‌روند.
یاران اسلامی روی نوار پیروزی / تقابل شیمیدُر با ذوب‌آهن
یاران اسلامی روی نوار پیروزی / تقابل شیمیدُر با ذوب‌آهن
به گزارش قم نیوز در شرایطی که بازی‌های مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور آرام آرام به هفته‌های پایانی مرحله مقدماتی خود نزدیک می‌شود و تیم‌ها آخرین تلاش‌های خود را برای گرفتن بهترین جایگاه جدول برای به دست آوردن سهمیه پلی‌آف و بهترین قرعه مرحله بعد انجام می‌دهند، شیمیدُر اوضاع خوبی در جدول دارد.

نماینده بسکتبال قم که هم اکنون از 21 بازی خود 37 امتیاز اندوخته و در مکان ششم جدول 14 تیمی لیگ برتری بسکتبال مردان ایران جای دارد، با توجه به دو بازی معوقه که از هم اکنون می‌توان دو برد دیگر برای این تیم محاسبه کرد، به رده سوم جدول رده‌بندی این مسابقات صعود خواهد کرد.

شیمیدُر قم به دنبال یکی از رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی لیگ برتر است تا بهترین قرعه‌ پلی‌آف را به دست بیاورد، زیرا هشت تیم به مرحله پلی‌آف می‌روند و تیم اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم روبه‌رو می‌شوند، بنابراین قرعه‌های اول تا سوم اهمیت ویژه‌ای دارند و شیمیدُر شرایط گرفتن یکی از این رتبه‌ها را دارد.

شاگردان محمدرضا اسلامی با هدف کسب شانزدهمین پیروزی خود از فصل جاری لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در هفته بیست و دوم در یک دیدار خانگی برابر تیم رعد پدافند هوایی شهرکرد به میدان رفتند و این تیم انتهای جدولی را با نتیجه جالب توجه 95 بر 46 شکست دادند.

این هفته دیدارهای هفته بیست و سوم برگزار می‌شود و به شکل همزمان 14 تیم لیگ برتری در هفت دیدار این هفته از ساعت 16 روز دوشنبه 14 بهمن ماه به میدان می‌روند، در حالی که تیم شیمیدُر قم یک دیدار حساس خارج از خانه برابر ذوب‌آهن پیش‌رو دارد و یکشنبه راهی شهر اصفهان می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhmeo.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما