يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 85640
منبع : خبرگزاری فارس

افق در تور بادگیرها

قم نيوز : روند پیروزی‌های متوالی تیم والیبال افق قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با شکست غیر منتظره از تیم خاتم جوان اردکان متوقف شد.
افق در تور بادگیرها
افق در تور بادگیرها
به گزارش قم نیوز تیم والیبال افق قم که در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور تنها دو باخت مقابل تیم‌های پاس گرگان و خاتم جوان اردکان متحمل شده بود، در دور برگشت سومین شکست خود را بار دیگر مقابل نماینده اردکان پذیرفت.

افق قم در دور برگشت انتقام شکست بازی نیم‌فصل نخست را از تیم پاس گرگان گرفت اما نتوانست باختی که در خانه خود مقابل تیم خاتم جوان اردکان پذیرفته بود را در نیم‌فصل دوم جبران کند، باختی که در فاصله سه هفته به پایان دیدارهای مرحله گروهی برای نماینده قم رقم خورد اما مانع صعود این تیم به مرحله پلی‌آف نیست.

جدال افق قم با خاتم جوان اردکان یک بازی انتقامی بود که در اردکان برگزار شد و افق به دنبال یک پیروزی دیگر می‌گشت تا صعود خود به عنوان صدرنشین مرحله مقدماتی را قطعی کند اما این اتفاق رخ نداد، جالب‌تر این است که افق در این بازی به تیم آخر جدول رده‌بندی گروه خود نتیجه را واگذار کرد.

با این حال نماینده قم همچنان جزو تیم‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی فصل جاری مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان ایران قرار دارد و یزدی‌ها بین تیم‌های قعرنشین جدول هستند، نماینده قم با وجود اینکه همانند مسابقه نیم‌فصل نخست مغلوب یزدی‌ها شد اما صعود خود را به پلی‌آف قطعی کرده است.

تیم والیبال افق قم در سه بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول به میدان می‌رود، در شرایطی که از گروه‌های دو گانه مرحله مقدماتی مجموعا هشت تیم به پلی‌آف می‌روند و تیم صدرنشین هر گروه با تیم چهارم گروه دیگر مسابقه می‌دهد و افق قم به دنبال صدرنشینی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdccxeq4.2bqp08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما