سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب : 85712
منبع : خبرگزاری تسنیم

عضو خبرگان رهبری: ملت ایران در مراسم تشییع حاج قاسم و شهدای مقاومت آمریکا را به زانو درآوردند

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سردار سلیمانی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران در مراسم تشییع حاج قاسم و شهدای مقاومت آمریکا را به زانو درآوردند.
عضو خبرگان رهبری: ملت ایران در مراسم تشییع حاج قاسم و شهدای مقاومت آمریکا را به زانو درآوردند
عضو خبرگان رهبری: ملت ایران در مراسم تشییع حاج قاسم و شهدای مقاومت آمریکا را به زانو درآوردند
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی در نشست تخصصی قرآن و انقلاب که در حسینیه مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار شد، اظهار داشت: امروز قرآن پرتیراژ ترین کتاب جهان است، ایستادگی و مقاومت­‌ها قرآن را در کانون توجهات قرار داده و همین طور روحیه مقاومت در آشنا شدن دیگران با اهل بیت(ع) و قرآن کریم تأثیرگذار است.

وی  با اشاره به ایستادگی مدافعان حرم در برابر داعش بیان کرد:  داعش پیشرفته‌­ترین سلاح ­ها را در دست داشت و حمایت­‌های مختلف را دریافت می­‌کردند، برخی از فرماندهان ارتش عراق گفته بودند اگر سردار سلیمانی نبود ما پا به فرار گذاشته بودیم، باید در نظر داشت سردار سلیمانی مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی سپهبد سلیمانی عنوان کرد: روحیه جهاد و مقاومت، ایشان را به سردار تبدیل می ‌کند و قدرت مقاومت در برابر دشمن را افزایش داده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه در دوران گذشته کسی جرأت نداشت سیلی بر صورت مستکبر بزند، افزود: در حالی که در دوران کنونی کنگره آمریکا به ترامپ اعتراض کرد که ما را ذلیل کردی و او قدرت پاسخ نداشت.

حاج ابوالقاسم دولابی با بیان اینکه زمانی که ایران موشک­‌ها را به سمت عین الاسد شلیک کرد ولی آمریکا نتوانست اقدامی انجام دهد، گفت: این قدرت از حضور میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی ناشی می­‌شد که برای تقدیر از یک مجاهد در خیابان ­ها حاضر شدند و آمریکا را به زانو درآوردند.

وی با اشاره به رشادت و اقدامات حاج قاسم سلیمانی در برابر گروهک تروریستی داعش تصریح کرد: برخی از فرماندهان داعش در زندان گفته بودند اگر حاج قاسم سلیمانی نبود، این فرصت فراهم نمی ­شد که بر ما پیروز شوید.

مفسر قرآن کریم با تاکید بر اینکه مجاهدان راه خدا از هیچ چیز نمی ­ترسند، عنوان کرد: مجاهدانی که امت اسلامی دارد هیچ امتی ندارد، در آیات قرآن ذکر شده ملائکه نازل می ­شوند و به کسانی که اهل مقاومت هستند می گویند نترسید پیروزی برای شما است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تأثیر قرآن بر مردم را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است، روحیه جهاد و مقاومت ملت ایران از دستاوردهای دیگر انقلاب است، اگر فشارهای مردم در هر کشور دیگری وارد شده بود آن کشور متلاشی شده بود ولی فشار اقتصادی و تحریم به ایران کارساز نیست.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccimq4.2bqps8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما