شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 8597
استاندار قم عنوان کرد:

همكاری متقابل گامی اساسی در آبادانی قم

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در ديدار اعضای شورای استان، همكاری متقابل مجموعه‌های دولتی با نمايندگان‌ مردم در شوراها را گامی اساسی در پيشبرد اهداف استان و در جهت عمران و آبادانی قم عنوان كرد.
همكاری متقابل گامی اساسی در آبادانی قم
به گزارش قم نیوز، كرم‌رضا پيريايی در ديدار اعضای شورای استان قم، با اشاره به جايگاه‌ شوراها در توسعه و عمران و آبادانی شهر‌ها اظهار داشت: نقش شوراها در قم كه استانی تك‌شهرستانی است اهميت بيشتری دارد و ضرورت تلاش برای عمران و آبادانی اين خطه مقدس را افزون می نمايد.

وی با تاكيد بر ضرورت تعامل و مشاركت گسترده دستگاه‌های مختلف با مجموعه‌های مختلف شورای استان و شهرستان افزود: تعامل دستگاه‌های اجرايی با اين مجموعه‌ها كه ارتباط نزديك با مردم داشته و نماينده مردم هستند، می تواند نقش بسزايی در رفع مشكلات و ايجاد رفاه و آسايش برای مردم داشته باشد.

استاندار قم خواستار همكاری متقابل شوراهای استان و شهرستان با دستگاه‌ها و مجموعه‌های دولتی شد و گفت: همكاری متقابل مجموعه‌ها در سطح استان گامی اساسی در جهت پيشبرد اهداف استان در راستای پيشرفت و توسعه قم خواهد بود.

وی ارتباط مستمر مديران با شوراها و استفاده از نظرات و ايده‌های نماينده‌های مردم در شوراهای اسلامی را ضروری عنوان و خاطرنشان كرد: مشاركت مجموعه‌های دولتی و نمايندگان مردم در شوراها فرصت را برای تسريع در رشد و عمران قم فراهم می كند.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdca.onak49nm05k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما