يکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب : 86801
منبع : خبرگزاری فارس

تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی

قم نيوز : سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از تهیه 5 هزار عدد ماسک از شبکه بهداشت و 5 هزار عدد ماسک از سپاه استان برای توزیع بین تاکسی‌داران خبر داد.
تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی
تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰۰ ماسک بین رانندگان تاکسی
به گزارش قم نیوز امیر یزدی با اشاره با اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقابله با بیماری کرونا در ناوگان تاکسیرانی، اظهار کرد: تاکنون 3 هزار عدد بروشور اطلاع‌رسانی و نکات بهداشتی و  دستورالعمل‌های مقابله با کرونا ویروس بین تاکسی‌داران شهر قم توزیع شده است.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر آموزش نکات بهداشت فردی به تاکسی‌داران شهر قم، افزود: چند دستگاه سم‌پاش برای گندزدایی به شرکت‌های بخش خصوصی برای ضدعفونی تاکسی‌ها تحویل داده شده و محلول ضدعفونی نیز برای این کار تحویل شده است.

یزدی با اشاره به رعایت کامل دستورالعمل‌های دانشگاه علوم پزشکی در ضدعفونی و پاکسازی ناوگان تاکسیرانی، خاطرنشان کرد: استقرار چند مخزن بزرگ در سطح شهر برای تحویل محلول ضدعفونی به تاکسی‌داران صورت گرفته است.

وی از تهیه 5 هزار عدد ماسک از شبکه بهداشت و 5 هزار عدد ماسک از سپاه استان برای توزیع بین تاکسی‌داران خبر داد و افزود: ضدعفونی کلیه بخش‌های سازمان تاکسیرانی انجام شده و در کانال اطلاع‌رسانی در فضای مجازی نیز مستمر اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم بیان کرد: شرکت‌های تاکسی اینترنتی نیز ملزم به ضدعفونی ناوگان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشت فردی شده اند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdccs4q4.2bqex8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما