سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : 86916
منبع : خبرگزاری فارس

لغو همه برنامه های فرهنگی قم در تحویل سال نو و نیمه شعبان

قم نيوز : استاندار قم ضمن درخواست از مشتاقان زیارت حرم حضرت معصومه (س) برای عدم سفر به قم در ایام نوروز و نیمه شعبان گفت: همه برنامه های فرهنگی استان قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان لغو شده است.
لغو همه برنامه های فرهنگی قم در تحویل سال نو و نیمه شعبان
لغو همه برنامه های فرهنگی قم در تحویل سال نو و نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در رزمایش لبیک با امام خامنه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ورودی ها و خروجی های استان قم، طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا اظهار کرد: کسانی که قم را به مقصد سایر استان ها ترک می کنند مورد پایش سلامت  قرار گرفته ودر صورت داشتن علائم بیماری تنفسی به مراکز سلامت هدایت می شوند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش سلامت نیروی زمینی ارتش و احداث ۳۰ پایگاه سلامت در سطح شهر از زحمات و تلاش های داوطلبانه ارتش در استان قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان اینکه طرح غربالگری و ارائه خدمات ضدعفونی به مسافران ورودی به استان قم نیز به صورت داوطلبانه نیروی زمینی ارتش اجرا می گردد افزود: مشاوره و خدمات بهداشتی در ایام پیش رو به مسافران در مبادی شهر ارائه خواهد شد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود ارائه خدمات به مردم و شهروندان را از وظایف دولت در چنین شرایطی دانست و گفت: با این وجود تلاش کرده ایم تا با اجرای طرح های دورکاری، تا حد ممکن ادارات دولتی را خلوت کنیم.

وی ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه ها در ایام پیش رو خاطرنشان کرد: با همکاری مردم می توانیم هر چه سریعتر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

استاندار قم ضمن درخواست از مشتاقان زیارت حرم حضرت معصومه (س) برای عدم سفر به قم در ایام نوروز و نیمه شعبان اظهار کرد: همه برنامه های فرهنگی استان قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان لغو شده است.

 

نتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmheo.uqemvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما