دوشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب : 8697

به دنبال کسب مدال هستم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش کاراته استان قم گفت: در مسابقات لیگ جهانی کاراته و همچنین رقابت های قهرمانی جهان به دنبال کسب مدال هستم و در این راه بهترین شرایط آمادگی را دارم.
به دنبال کسب مدال هستم
به گزارش قم نیوز، امیر مهدی زاده اظهار داشت: خوب می دانم که باید جدی تر از مسابقات کاراته وان که تیرماه در کشور اندونزی برگزار شد، در مسابقات بین المللی لیگ جهانی کاراته در کشور ترکیه به مصاف حریفان بروم.

تجربیات بسیار خوبی از رقابت های گذشته کسب کرده ام
وی تصریح کرد: تجربیات بسیار خوبی از رقابت های گذشته کسب کرده ام و فکر می کنم در رقابت های کاراته وان که چند روز دیگر در کشور ترکیه برگزار می شود بتوانم نماینده شایسته ای برای کاراته کشورم در راه کسب مدال باشم.

نفر سوم کاراته مردان آسیا در سال ۲۰۱۱ بیان داشت: به هر حال حضور در هر دو مسابقه سخت و دشوار است، زیرا برترین های کاراته جهان از کشورهای مختلف در این مسابقات حضور می یابند و همگی مدعی کسب مدال هستند.

وی یاد آور شد: از اینکه بار دیگر کادر فنی تیم ملی کاراته به من اعتماد دارند و می توانم در ترکیب این تیم که متشکل از برترین های کاراته کشور است شانس خود را برای حضور موفق در مسابقات بین المللی کاراته وان و همچنین قهرمانی جهان بیازمایم، بسیار خوشحالم و این مهم انگیزه ام را چند برابر کرده است.

مهدی زاده عنوان داشت: بعد از برگزاری رقابت های انتخابی درون اردویی در اواخر مرداد ماه و همچنین یک مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی که به میزبانی هیئت کاراته استان قزوین برگزار شد، اکنون مرحله جدید اردوی تیم ملی در حال برگزاری است.

تلاش برای کسب نخستین مدال کاراته قهرمانی جهان
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون کاراته و کادر فنی تیم ملی کاراته کشورمان، مرحله سوم اردوی تیم ملی کاراته بزرگسالان هم اکنون در تهران برگزار می شود و کاراته کاهای ملی پوش در اوزان مختلف خود را آماده مسابقات ترکیه می کنند.

نفر اول وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان، ابراز داشت: ملی پوشان اردونشین در مرحله سوم اردوی تیم ملی بزرگسالان که در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود، با جدیت تمرینات آماده سازی را پشت سر می گذارند.

گفتنی است: امیر مهدی زاده در سال ۲۰۱۰ نماینده وزن منهای ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته کشورمان در رقابت های شانزدهمین دوره بازی های آسیایی در شهر گوانگ جو کشور چین بود که در این پیکارها موفق به کسب عنوان چهارم شد.

این در حالی است که مهدی زاده یک سال بعد در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که بار دیگر در شهر گوانگ جو چین برگزار شد، در جایگاه سوم وزن منهای ۶۰ کیلوگرم ایستاد و بدین ترتیب نشان برنز رقابت های قهرمانی آسیا را کسب کرد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.9bwurhb0ziupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما