شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 87493
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
استاندار قم مطرح کرد؛

بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اوایل اردیبهشت

قم نيوز : سرمست در بازدید از بیمارستان در حال ساخت امیرالمومنین (ع) گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته این بیمارستان تا پیش از ماه مبارک رمضان به چرخه درمان استان وارد خواهد شد.
بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اوایل اردیبهشت
بهره برداری از بیمارستان امیرالمومنین (ع) اوایل اردیبهشت
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم امروز در بازدید از بیمارستان در حال ساخت امیرالمومنین (ع) قم در جریان روند تجهیز و آماده سازی این مرکز درمانی قرار گرفت.

او در این بازدید گفت: بر اساس برنامه ریزی قبلی این بیمارستان باید تا نیمه فروردین به بهره برداری می‌رسید، اما به دلیل مسائل پیش آمده و تعطیلی شرکت‌ها تکمیل بیمارستان مقداری به تاخیر افتاده، اما شاهد روند خوبی در تجهیز بیمارستان هستیم و یک پروژه چند ساله معطل مانده تا پیش از ماه مبارک رمضان به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم هم در این بازدید گفت: با ورود بیمارستان امیرالمومنین (ع) ۲۳۱تخت به مجموعه درمانی قم افزوده خواهد شد و تعداد تخت‌های فعال استان به حدود ۱۸۰۰تخت می‌رسد.

دکتر ابرازه قائم مقام علوم پزشکی در ساخت این بیمارستان هم با بیان اینکه اقدامات خوبی برای خرید تجهیزات و تاسیسات مورد نیاز این بیمارستان انجام شده است گفت: بیمارستان امیرالمومنین (ع) بیمارستان جنرال است که تمامی بخش‌های یک بیمارستان شامل جراحی، داخلی، عفونی، عمومی، زنان و زایمان، تصویربرداری، آزمایشگاه و پاراکلینیک را دارد.

برای ساخت و تجهیز این بیمارستان حدود ۲۰۰میلیارد تومان از محل کمک خیران و منابع دولتی هزینه شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcaeyna.49n0o15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما