يکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : 87533
منبع : سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

نرم‌افزار جامع تلفن همراه "شهید زنده" در قم تولید شد

قم نيوز : نخستین نرم‌افزار جامع تلفن همراه با نام"شهید زنده"»با محوریت معرفی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در قم تولید شد.
نرم‌افزار جامع تلفن همراه "شهید زنده" در قم تولید شد
نرم‌افزار جامع تلفن همراه "شهید زنده" در قم تولید شد
به گزارش قم نیوز شرکت همراه فدک به دنبال اقدام تروریستی آمریکای جنایتکار در ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر آن شد تا با درآمیختن خشم انقلابی نسبت به استکبار جهانی و انس و ارادت ویژه به سردار دل‌ها، نخستین نرم‌افزار جامع تلفن همراه ویژه معرفی این سردار شهید مقاومت را با عزم و همت نیرو‌های انقلابی خود تولید کند.


نرم‌افزار «شهید زنده» که در نخستین ماه از سال «جهش تولید» و به مناسبت ایام سالروز تولد سردار سلیمانی در قم تولید شده ، شامل بخش‌هایی، چون خاطرات، زندگینامه، نگاشته‌ها، اشعار، دلنوشته‌ها، معرفی کتب منتشره و سایر محتوا‌های مرتبط با این شهید بزرگوار و همرزمانش در قالب فیلم، صوت و تصاویر در دسته‌بندی‌های مختلف به صورت آنلاین است و به صورت «رایگان» در اختیار ارادتمندان فرهنگ ایثار و شهادت قرار می‌گیرد.


دسترسی به اخبار و اطلاع رسانی برنامه‌های مرتبط با سردار شهید و نظرسنجی و امکان جستجو از جمله امکانات نرم افزار است.

علاقه‌مندان می‌توانند با ورود به سامانه واقعیت افزوده ریزبین تصاویر سردار شهید را  به صورت هوشمند مشاهده نمایند و علاوه بر آن، تمامی محتویات نرم افزار را در فضای مجازی به اشتراک بگذارند.


آدرس shahidezendeh ۲۰۳۰@ در پیام رسان‌های ایتا، بله و تلگرام برای ارتباط با شرکت مزبور و نیز نشانی اینترنتی https://cafebazaar.ir/app/ir.hnfadak.shahidezendeh  برای دریافت رایگان نرم‌افزار شهید زنده در کافه بازار معرفی شده است.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcfmtdc.w6demagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما