يکشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : 87785
منبع : خبرگزاری فارس

بیمارستان امیرالمومنین(ع) به زودی در قم افتتاح می شود

قم نيوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) با 220 تخت و با همت واقف، مرحوم آیت الله العظمی خوانساری و نیز هزینه کرد قابل توجه دولت به خصوص در ایام کرونا، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
بیمارستان امیرالمومنین(ع) به زودی در قم افتتاح می شود
بیمارستان امیرالمومنین(ع) به زودی در قم افتتاح می شود
به گزارش قم نیوز محمدرضا قدیر در جلسه راه اندازی بیمارستان امیرالمومنین(ع) بر توجه به مباحث کیفی و استانداردها در در کنار لزوم اهتمام ویژه به راه اندازی سریع بیمارستان تاکید کرد.

وی بیان داشت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) در این شرایط بحران می تواند، یک فضای درمانی موثر در کنار دیگر فضاهای درمانی موجود استان بوده و باعث ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: این بیمارستان با 220 تخت و با همت واقف، مرحوم آیت الله العظمی خوانساری و نیز هزینه کرد قابل توجه دولت به خصوص در ایام کرونا، در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

قدیر گفت: در حال حاضر به دلیل شرایط جوی و بارندگی های اخیر محوطه سازی و برخی اقدامات به تاخیر افتاده است لیکن بیشتر لوازم، تجهیزات و دستگاه های لازم نصب و اکثر تخت های بیمارستانی نیز جانمایی شده است که امیدواریم بتوانیم در اسرع وقت شاهد افتتاح بیمارستان باشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcenf8v.jh8fvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما