چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱
کد مطلب : 88127
منبع : خبرگزاری مهر
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم:

بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در انبارهای هلال احمر قم ذخیره شد

قم نيوز : معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: ۶ انبار امدادی در جمعیت هلال احمر استان قم وجود دارد که در این انبارها بیش از هزار و ۵۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته افزوده شده است.
بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در انبارهای هلال احمر قم ذخیره شد
بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته در انبارهای هلال احمر قم ذخیره شد
به گزارش قم نیوز هادی سلیمی اظهار داشت: نیروهای امدادی هلال احمر استان قم برای پاسخگویی به حوادث احتمالی در سراسر استان آمادگی کامل دارند که بر این اساس تقویت و شارژ انبارهای امدادی هلال احمر قم در دستور کار قرار گرفته است.

وی گفت: ۶ انبار امدادی در جمعیت هلال احمر استان قم وجود دارد که در این انبارها با هدف آمادگی و پاسخگویی اثربخش و کارآمد در زمان حوادث احتمالی بیش از هزار و ۵۵۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته ذخیره شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با بیان اینکه تقویت و شارژ انبارهای امدادی استان شامل اقلام زیستی و امدادی است، افزود: ۵۳۰ بسته غذایی یک ماهه و هزار و ۵۰۰ تخته پتو نیز به ذخایر استراتیژیک استان اضافه شده است.

وی از امکان تماس با تلفن گویای ندای امداد با شماره ۱۱۲ حتی بدون سیم کارت خبر داد و اظهار داشت: همشهریان در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری عمومی یا سوانح طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت می‌توانند برای کمک رسانی با شماره اضطراری ۱۱۲ تماس بگیرند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfeydc.w6dc0agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما