پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱
کد مطلب : 88385
منبع : خبرگزاری مهر
با آغاز سال تحصیلی؛

۲۸ هزار دانش آموز اول ابتدایی در قم به مدرسه می‌روند

قم نيوز : معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: امسال نزدیک به ۲۸ هزار دانش آموز در استان قم وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند.
۲۸ هزار دانش آموز اول ابتدایی در قم به مدرسه می‌روند
۲۸ هزار دانش آموز اول ابتدایی در قم به مدرسه می‌روند
به گزارش قم نیوز مریم پناهنده اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا آموزش مجازی دانش آموزان ابتدایی با جدیت پیگیری شد و معلمان در فضای مجازی گروه‌هایی تشکیل دادند و اکنون نیز در برنامه شاد به آموزش می‌پردازند.

وی گفت: برای دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی نداشتند درس نامه تعریف و یا نسخه‌های کاغذی تهیه شده که تعداد این نسخه‌ها تاکنون ۲۳ هزار نسخه است و این نسخه‌ها در مدارس توزیع شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: توزیع درس نامه و یا نسخه‌های کاغذی در مناطق مختلف قم به ویژه در روستاها انجام گرفته است.

وی بیان کرد: برای بررسی کیفی کانال‌های مجازی، کادر آموزشی که در اداره کل و یا نواحی مستقر هستند، کیفیت کانال‌های آموزشی همکاران فرهنگی را مورد بررسی قرار می‌دهند.

پناهنده گفت: طی دو هفته اخیر مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان قم و رؤسای نواحی و مناطق در روستاها به درب منازل دانش آموزان رفته و علاوه بر ارائه درس نامه به دانش آموزان روستایی، وضعیت تحصیل آنها را نیز بررسی می‌کنند.

وی ابراز کرد: از آنجایی که ارائه دروس در مدارس ابتدایی به صورت کیفی- آموزشی است، امتحان پایان سال برگزار نمی‌شود و معلمان بر اساس بررسی تکالیف و آزمون‌هایی که در طول سال گرفته شده، نتیجه نهایی را مشخص می‌کنند اما سال‌های گذشته برای پایه ششم آزمونی نیمه هماهنگ برگزار می‌شد که امسال برگزار نمی‌شود.

پناهنده در خصوص ثبت نام دانش آموزان ابتدایی نیز افزود: ثبت نام پایه اول ابتدایی در اولویت قرار دارد و دانش آموزان پایه‌های دیگر چنانچه قصد جابجایی نداشته باشند نیازی به ثبت نام ندارند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه آمادگی کامل برای ثبت نام پایه اول ابتدایی وجود دارد اما به طور طبیعی ثبت نام از ۲۰ خردادماه آغاز می شده که تاریخ ثبت نام امسال متعاقباً اعلام می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: امسال نزدیک به ۲۸ هزار دانش آموز در استان قم وارد پایه اول ابتدایی می‌شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قم ابراز کرد: ثبت نام برای دریافت کتب درسی مقطع ابتدایی از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbsfbw.rhbwwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما