سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 88491
منبع : خبرگزاری ايرنا

پخش مستقیم مراسم شب‌های احیا از  مصلی تا کربلا

قم نيوز : شورای معارف سیما با اعلام ویژه‌برنامه‌های شب‌های قدر در اماکن مذهبی از پخش مستقیم این برنامه‌ها در بیمارستان بقیه‌الله، مصلای امام خمینی (ره) و حرم سیدالشهدا (ع) خبر داد.
پخش مستقیم مراسم شب‌های احیا از  مصلی تا کربلا
پخش مستقیم مراسم شب‌های احیا از مصلی تا کربلا
به گزارش قم نیوز همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع)، شبکه‌های مختلف سیما مراسم لیالی قدر را از اماکن مختلف مذهبی کشور همچون حرم‌ های امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، حرم امام خمینی (ره) و حسینیه همدانی ها را پوشش خواهند داد.
بر این اساس شبکه قرآن و معارف سیما در شب نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان مراسم احیا از حرم مطهر امام حسین (ع) را در کربلا با قرائت دعای افتتاح و جوشن کبیر توسط سعید حدادیان و سخنرانی آیت الله کاظم صدیقی به روی آنتن می برد. همچنین شب بیست و یکم مراسم احیا از امامزاده صالح (ع) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی و مناجات خوانی هاشم تهرانی و رضا حیران را در این ایام پوشش می دهد.
شبکه یک سیما مراسم ویژه حرم مطهر امام رضا (ع)  در شب‌های قدر ماه را با سخنرانی آیت الله سید احمد علم الهدی، حجت الاسلام ناصر رفیعی و با حضور مداحان اهل بیت (ع) سید رضا نریمانی، میثم مطیعی و مهدی سروری به روی آنتن می برد.
شبکه دو نیز مراسم ویژه حرم مطهر حضرت معصومه (س) را در شب های احیاء با سخنرانی حجج اسلام ناصر رفیعی، سید محمد سعیدی، سیدمحمدمهدی میرباقری و مداحی میثم مطیعی و عباس حیدزاده پخش می کند.
بر اساس این گزارش شبکه سوم سیما مراسم احیای شب های قدر را از حسینیه همدانی ها با سخنرانی حجت الاسلام حسین انصاریان روی آنتن می برد. مراسم احیای مسجد مقدس جمکران با سخنرانی حجج اسلام مسعود عالی، سیدمحمدمهدی میرباقری، سید حسین مومنی و مداحی عباس حیدرزاده، حسن شالبافان و محمدرضا غلامرضازاده از شبکه چهار پخش می شود. 
شبکه پنج سیما نیز مراسم شب های قدر را از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) با سخنرانی حجج اسلام غلامرضا قاسمیان، سیدمحمدمهدی میرباقری، ناصر رفیعی و مناجات خوانی حسن شالبافان، احمد زین العابدین و محمدرضا غلامرضازاده روی آنتن می برد.
مراسم احیای حرم امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام محمد هاشمیان و مداحی سیدعلی سادات رضوی، حمید رمضان پور، احمد شربیانی، احمد خلف‌زاده و محمدباقر منصوری از شبکه هفتم پخش می شود و شبکه افق نیز مراسم شب های قدر را از  مصلای امام خمینی (ره) با سخنرانی حجت الاسلام علی رضا پناهیان و مداحی احمد واعظی، احمد نیکبختان و محسن یزدان پناه تقدیم مخاطبان می کند.
بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) از دیگر مکان هایی است که شبکه سلامت مراسم شب های قدر و شهادت حضرت علی (ع) از کنار مدافعان سلامت برای  شب زنده داران پخش می کند.

انتهای پیام/111
https://qomnews.ir/vdcjvxeo.uqeohzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما